Mijn klacht over Tix.nl
Geplaatst: 15 okt 2019 11:33
Bij deze de daadwerkelijke klacht gestuurd naar TIX.NL
Dure reisverzekering en duur klantenservice nummer
Goedemorgen,
Bij deze wil ik een klacht indienen voor de manier en afwikkeling van een annulering van een reisverzekering
Ik heb bij uw firma een reis geboekt: Trip id xxxxxxxx
Op deze boeking zit ook een reisverzekering van Allianz, deze is nog niet actief en ook niet reeds verstuurd naar mij.
Dus mijn vraag was: is het mogelijk deze te annuleren?
Ik word dan verplicht om een duur nummer te bellen 25 min in de wacht a € 0.70 per min, terwijl er op de klantenservice pagina wordt vermeld dat er een tel nummer aanwezig is op het boekingsformulier in de bevestigingsmail.
Nergens kunnen vinden. Als ik hier naar vraag bij uw medewerker...zegt deze dat ik hier een ander servicepakket voor moet hebben????
Dan komt er nog is bij dat ik bij de boeking een logo van Virgin zie staan maar als ik uiteindelijk boek wordt het level uitgevoerd door Vueling. En bij Vueling word ik een soort van verplicht om bij online inchecken te betalen voor mijn stoelen à €24.
Als ik dan na 20 min in de wacht te hebben gestaan zeg tegen de desbetreffende medewerkster dat ik alleen de reisverzekering wil annuleren. Zet ze mij weer in de wacht om na 10 min te horen te krijgen, dat deze optie niet mogelijk is en ik de verzekering die nog niet binnen is niet bekend is niet actief is gewoon moet betalen.
En daarboven op nog eens €21 voor het dure klantenservice tel nummer
Daar komt nog bij dat 27 Aug helaas mijn moeder is overleden, ik had haar beloofd om mijn dochter mee te nemen naar Rome, dus vandaar deze trip..
Ik vind het echt een hele nare manier van een verdien model.
De verzekering is 6 x duurder als bij mijn bank: €21 voor een klantenservice tel nummer, €24 voor online inchecken de goedkoopste stoelen zijn €16, en dit alles als het ticket al geboekt is.
Ik hoop dat u toch nog enige coulance gaat tonen
Met vriendelijke groet,
(Naam verwijderd ^SI)
Dure reisverzekering en duur klantenservice nummer
Goedemorgen,
Bij deze wil ik een klacht indienen voor de manier en afwikkeling van een annulering van een reisverzekering
Ik heb bij uw firma een reis geboekt: Trip id xxxxxxxx
Op deze boeking zit ook een reisverzekering van Allianz, deze is nog niet actief en ook niet reeds verstuurd naar mij.
Dus mijn vraag was: is het mogelijk deze te annuleren?
Ik word dan verplicht om een duur nummer te bellen 25 min in de wacht a € 0.70 per min, terwijl er op de klantenservice pagina wordt vermeld dat er een tel nummer aanwezig is op het boekingsformulier in de bevestigingsmail.
Nergens kunnen vinden. Als ik hier naar vraag bij uw medewerker...zegt deze dat ik hier een ander servicepakket voor moet hebben????
Dan komt er nog is bij dat ik bij de boeking een logo van Virgin zie staan maar als ik uiteindelijk boek wordt het level uitgevoerd door Vueling. En bij Vueling word ik een soort van verplicht om bij online inchecken te betalen voor mijn stoelen à €24.
Als ik dan na 20 min in de wacht te hebben gestaan zeg tegen de desbetreffende medewerkster dat ik alleen de reisverzekering wil annuleren. Zet ze mij weer in de wacht om na 10 min te horen te krijgen, dat deze optie niet mogelijk is en ik de verzekering die nog niet binnen is niet bekend is niet actief is gewoon moet betalen.
En daarboven op nog eens €21 voor het dure klantenservice tel nummer
Daar komt nog bij dat 27 Aug helaas mijn moeder is overleden, ik had haar beloofd om mijn dochter mee te nemen naar Rome, dus vandaar deze trip..
Ik vind het echt een hele nare manier van een verdien model.
De verzekering is 6 x duurder als bij mijn bank: €21 voor een klantenservice tel nummer, €24 voor online inchecken de goedkoopste stoelen zijn €16, en dit alles als het ticket al geboekt is.
Ik hoop dat u toch nog enige coulance gaat tonen
Met vriendelijke groet,
(Naam verwijderd ^SI)