Ik ben overgestapt naar Online. 5 september is mijn contract ingegaan maar heb pas gisteren mijn installatiepakket ontvangen.
De eerste keer dat Online het pakket had verzonden is het retour afzender gegaan zonder dat het pakket bij mij was aangeboden, PostNL had aan Online gemeld dat mijn adres onvindbaar was terwijl ik gewoon aan een doorgaande weg woon.
Ik heb gevraagd of het pakket naar een ander adres verzonden kon worden gezien er heel vaak pakketten hier in de straat niet bezorgd worden. Naar een ander adres kon niet volgens online dus het moest perse naar mijn eigen adres.
De 2e keer was ik niet thuis toen de bezorger kwam en kon ik via de PostNL site zelf een datum en tijdstip voor de bezorging kiezen. Op de door mij gekozen datum en tijd is er geen bezorger geweest.
Ook heb ik geen track/trace code ontvangen. Later bleek dat het pakket naar een afhaalpunt was gebracht maar daar was ik dus niet van op de hoogte, had ook geen kaartje in de brievenbus ontvangen van PostNL. Na een week is het pakket dus weer retour gegaan naar online. Heb toen weer gebeld om te vragen of het toch naar een ander adres verzonden kon worden, weer was het antwoord nee.
Vervolgens heb ik weer meerdere keren per mail en telefoon contact gezocht met online en uiteindelijk wilden ze het pakket toch naar een ander adres verzenden.
Gistermiddag heb ik eindelijk het pakket ontvangen. Maar nu zegt online dat ik gewoon vanaf 5 september moet betalen, ze kunnen niets compenseren omdat het volgens hun niet hun fout is dat ik het pakket nu pas heb. Zij hebben mij meerdere keren gezegd dat het pakket niet naar een ander adres gestuurd kon worden terwijl dat weken later opeens wel kon. Dus dan klopt het toch niet dat ik anderhalve maand moet betalen terwijl ik nergens gebruik van kon maken? Als ze het meteen naar een ander adres hadden verzonden toen ik daarom vroeg had ik het pakket in september al gehad en dan misschien hooguit een week te laat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online, geen diensten, wel moeten betalen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 nov 2016 09:34
- Contacteer:
Re: Online, geen diensten, wel moeten betalen.
Kunt u mij uitleggen hoe u wel kunt inloggen en een ander bezorgmoment kunt kiezen als u geen track en trace code heeft? Dat doet u normaliter met de track en trace code toch? Dan kon u toch met diezelfde login ook zien wat er gebeurd is na die 2e poging. Het pakket blijft gedurende 1 week op het postkantoor liggen (of 2 weken als het nog in september was), dus na die 2e bezorgpoging op het door u gekozen tijdstip heeft u niet gedacht om zelf contact te zoeken met online?alieda.rook schreef: ↑16 okt 2019 17:31De 2e keer was ik niet thuis toen de bezorger kwam en kon ik via de PostNL site zelf een datum en tijdstip voor de bezorging kiezen. Op de door mij gekozen datum en tijd is er geen bezorger geweest.
Ook heb ik geen track/trace code ontvangen.
Ik vind het wel vreemd dat u moet betalen vanaf 5 september, maar aan de andere kant ook weer niet.