Pagina 1 van 1

Ondeugdelijk kaartjes automaat Pathé

Geplaatst: 16 okt 2019 17:58
door michel.visser
Houd er rekening mee dat na betaling er mogelijk geen bioscoopkaartjes uit rollen! En dat je heel veel werk hebt je geld terug te krijgen. En er 10 weken op moet wachten. Er stond een medewerker naast die zag dat ik betaald had!!!

Slecht werkend kaartjes automaat. De medewerker heeft me aanbevolen nog een keer te betalen. Omdat de transactie niet gelukt was zou ik binnen drie dagen mijn dubbel betaalde geld terug hebben.

De klantenservice geloofd me. Uitslag 8-10 weken wachten op geld retour. Medewerker had beloofd 2 dagen. Dat zou automatisch gaan bij vastgelopen transactie.

Eindeloos mailen en documenten sturen. Onverbiddelijke formele klantenservice. Het is zo en blijft zo acht tot tien weken wachten. Jarenlang kwam ik bij deze bioscoop met mijn kinderen! Als ik geen foto zou opsturen van mijn bankpas zou ik geen geld terug krijgen. Dit voelde onveilig en belabberd.

Misschien maar naar een bios met een loket?

Re: Ondeugdelijk kaartjes automaat Pathé

Geplaatst: 17 okt 2019 20:56
door renewouters
Voortaan gewoon op je telefoon bestellen. Veel makkelijker.

Re: Ondeugdelijk kaartjes automaat Pathé

Geplaatst: 20 okt 2019 22:57
door Dirkie
Beetje onsamenhangend verhaal. En voor zover ik weet kun je ook bij Pathé gewoon kaartjes aan het loket kopen.

Re: Ondeugdelijk kaartjes automaat Pathé

Geplaatst: 21 okt 2019 07:53
door sylvesterb
michel.visser schreef:
16 okt 2019 17:58
Houd er rekening mee dat na betaling er mogelijk geen bioscoopkaartjes uit rollen! En dat je heel veel werk hebt je geld terug te krijgen. En er 10 weken op moet wachten. Er stond een medewerker naast die zag dat ik betaald had!!!

Slecht werkend kaartjes automaat. De medewerker heeft me aanbevolen nog een keer te betalen. Omdat de transactie niet gelukt was zou ik binnen drie dagen mijn dubbel betaalde geld terug hebben.

De klantenservice geloofd me. Uitslag 8-10 weken wachten op geld retour. Medewerker had beloofd 2 dagen. Dat zou automatisch gaan bij vastgelopen transactie.

Eindeloos mailen en documenten sturen. Onverbiddelijke formele klantenservice. Het is zo en blijft zo acht tot tien weken wachten. Jarenlang kwam ik bij deze bioscoop met mijn kinderen! Als ik geen foto zou opsturen van mijn bankpas zou ik geen geld terug krijgen. Dit voelde onveilig en belabberd.

Misschien maar naar een bios met een loket?
Maar concreet heeft u dus netjes conform de beloftes van de klantenservice na 10 weken u geld terug gekregen? Dat is een lange termijn maar schijnbaar had de klantenservice wel gelijk. De betreffende medewerker ging er vanuit dat er iets mis ging bij de bank en dan is de termijn inderdaad 2 dagen, in dit geval is het bedrag gewoon afgeschreven en kwamen enkel de kaartjes er niet uit.