Sms'jes met verificatiecodes bereiken mij niet
Geplaatst: 23 okt 2019 16:19
Bij steeds meer site moet je om je eigen account te kunnen gebruiken een inlog methode hanteren.
Sommige met DIGID anderen met gebruik van inlogcodes die je worden toegestuurd per SMS.
Bij voor mij cruciale site gaat alles goed tot ik de SMS moet ontvangen met de in te vullen code voor toegang tot de site met mijn gegevens die alleen voor mij bestemd zijn.
Via mijn provider Simpel (eigenlijk T-Mobile) zijn er site die zeggen dat er een code naar mijn SMS zijn gestuurd maar die komen nooit aan.
Met als gevolg: Ik ka niet bij mijn gegevens.
Aangezien dit sites zijn die ik MOET kunnen bezoeken, Ziekenhuis, Arts, Verzekering, Notaris, ben ik dus gehandicapt in het vervolgen van de voor mij belangrijke gegevens.
De genoemde instanties zeggen dat met het verzenden van de inlogcodes bij hen niets fout gaat.
De telefoonprovider beweerd hetzelfde waardoor er een nietes/welles situatie ontstaat. Ofwel kastje naar de muur.
Ik ben benieuwd of anderen dezelfde ervaring hebben.
Op het internet is het evenwel ook een topic waar naar de ervaringen daar, dezelfde problemen worden ervaren als bij mij.
Een directe oplossing is er dus niet maar waarschijnlijk heeft het te maken met internet coderingen waar maar een paar mensen bij kunnen komen of weet van hebben.
Het probleem blijft dus bestaan zonder een afzienbare oplossing.
Wellicht weet iemand hier uit te komen?
Sommige met DIGID anderen met gebruik van inlogcodes die je worden toegestuurd per SMS.
Bij voor mij cruciale site gaat alles goed tot ik de SMS moet ontvangen met de in te vullen code voor toegang tot de site met mijn gegevens die alleen voor mij bestemd zijn.
Via mijn provider Simpel (eigenlijk T-Mobile) zijn er site die zeggen dat er een code naar mijn SMS zijn gestuurd maar die komen nooit aan.
Met als gevolg: Ik ka niet bij mijn gegevens.
Aangezien dit sites zijn die ik MOET kunnen bezoeken, Ziekenhuis, Arts, Verzekering, Notaris, ben ik dus gehandicapt in het vervolgen van de voor mij belangrijke gegevens.
De genoemde instanties zeggen dat met het verzenden van de inlogcodes bij hen niets fout gaat.
De telefoonprovider beweerd hetzelfde waardoor er een nietes/welles situatie ontstaat. Ofwel kastje naar de muur.
Ik ben benieuwd of anderen dezelfde ervaring hebben.
Op het internet is het evenwel ook een topic waar naar de ervaringen daar, dezelfde problemen worden ervaren als bij mij.
Een directe oplossing is er dus niet maar waarschijnlijk heeft het te maken met internet coderingen waar maar een paar mensen bij kunnen komen of weet van hebben.
Het probleem blijft dus bestaan zonder een afzienbare oplossing.
Wellicht weet iemand hier uit te komen?