Koel-vriescombinatie Bosch: vijf keer monteurbezoek, geen geld terug van ElectroWorld
Geplaatst: 28 okt 2019 20:14
Onlangs heb ik een Bosch-koelvriescombinatie bij Electroworld Rinze Hofman in Heerenveen gekocht.
Deze bleek niet goed en na 5x monteursbezoek (3x RH en toen zou RH contact zoeken met Bosch, wat pas na 3 weken en weer een telefoontje van mij gebeurde.... 2x een monteur van Bosch) werd er door Bosch besloten het apparaat om te ruilen.
Het apparaat wat ik toen kreeg was wellicht niet eens nieuw gezien verpakkingsmateriaal en gebruikssporen en vertoonde direct gebreken.
Ik was erg teleurgesteld, het vertrouwen in het Bosch-apparaat was weg en ik ging terug naar de winkel.
Ik wilde mijn geld terug of een góede koelvriescombinatie.
Geld terug kreeg ik niet van RH (terwijl dat wettelijk wel hoort).
Er werd met Bosch gebeld en de vertegenwoordiger van Bosch moest beslissen wat er zou gebeuren.
Een paar dagen later kreeg ik van RH het bericht dat Bosch de koelvriescombinatie niet terug wilde nemen maar dat RH het terug zou nemen en ik in de winkel een andere kon uitzoeken.
Ik zocht een Liebherr uit en die was iets duurder dus moest bijbetalen.
Kreeg ik het showmodel. Zonder enig overleg of melding daarvan.
Ik RH gebeld en gevraagd hoe dit kon en gezegd dit niet netjes te vinden.
Ik kreeg te horen dat ik langer had moeten wachten op de bezorging als ie besteld had moeten worden en dat deze nog niet zo lang in de winkel stond en dit een les was voor de winkel.
En dat was het....?
Als een winkel een klant een showmodel levert hoort dit gemeld te worden en hoort er overlegd te worden of de klant dit wil. En zo ja, op een showmodel zit korting.
Ik vroeg dit netjes op te lossen.
Het antwoord van RH was dat ze evt die Liebherr konden omruilen voor de oude Bosch-koelvriescombinatie.
Toppunt van service van Electroworld Rinze Hofman Heerenveen.
Deze bleek niet goed en na 5x monteursbezoek (3x RH en toen zou RH contact zoeken met Bosch, wat pas na 3 weken en weer een telefoontje van mij gebeurde.... 2x een monteur van Bosch) werd er door Bosch besloten het apparaat om te ruilen.
Het apparaat wat ik toen kreeg was wellicht niet eens nieuw gezien verpakkingsmateriaal en gebruikssporen en vertoonde direct gebreken.
Ik was erg teleurgesteld, het vertrouwen in het Bosch-apparaat was weg en ik ging terug naar de winkel.
Ik wilde mijn geld terug of een góede koelvriescombinatie.
Geld terug kreeg ik niet van RH (terwijl dat wettelijk wel hoort).
Er werd met Bosch gebeld en de vertegenwoordiger van Bosch moest beslissen wat er zou gebeuren.
Een paar dagen later kreeg ik van RH het bericht dat Bosch de koelvriescombinatie niet terug wilde nemen maar dat RH het terug zou nemen en ik in de winkel een andere kon uitzoeken.
Ik zocht een Liebherr uit en die was iets duurder dus moest bijbetalen.
Kreeg ik het showmodel. Zonder enig overleg of melding daarvan.
Ik RH gebeld en gevraagd hoe dit kon en gezegd dit niet netjes te vinden.
Ik kreeg te horen dat ik langer had moeten wachten op de bezorging als ie besteld had moeten worden en dat deze nog niet zo lang in de winkel stond en dit een les was voor de winkel.
En dat was het....?
Als een winkel een klant een showmodel levert hoort dit gemeld te worden en hoort er overlegd te worden of de klant dit wil. En zo ja, op een showmodel zit korting.
Ik vroeg dit netjes op te lossen.
Het antwoord van RH was dat ze evt die Liebherr konden omruilen voor de oude Bosch-koelvriescombinatie.
Toppunt van service van Electroworld Rinze Hofman Heerenveen.