DAS rechtsbijstand
Geplaatst: 05 nov 2019 20:54
Onlangs bereikte het contact met de DAS zijn diepte punt, doordat de DAS leidinggevende naast een opeenstapeling van fouten en het niet nakomen van afspraken zich op een heel onfatsoenlijke manier heeft misdragen.
Ik ben door een leidinggevende van de DAS op een werkelijk schandelijke wijze mr … te woord staat en op een zeer onprofessionele wijze belachelijk maakt.
In het gesprek met mr wordt er gezegd dat citaat: " ze met z’n alle in en deuk liggen" waarbij het gesprek door collega’s wordt meegeluisterd en men bij de DAS zich weet te vermaken met de sores van een cliënt. Als ik de leidinggevende daar op aanspreek wordt er laatdunkend gemeld dat men het grappig vind wat er in mijn zaak speelt dit zijn voor een cliënt ernstige zaken met grote belangen en ingrijpende consequenties. Het is onbehoorlijk en stuitend dat je als (professional) jurist hier de spot mee drijft en een serieus gesprek over een dossier reduceert tot een grap dit is werkelijk ongehoord en zeer laakbaar.
Afspraken worden niet nagekomen en er worden structureel zaken verdraaid in het voordeel van de DAS, ware het niet dat de gesprekken door mij digitaal zijn vastgelegd en er derhalve onomstotelijk bewijs is voor de ontegenzeggelijke gemaakte toezeggingen en gedane uitspraken.
Het maanden lang stagneren en frustreren van een gemelde zaak (waarbij ik in 6 maanden tijd ruim 10 verschillende behandelaars heb gehad) ik meermaals onjuist ben behandeld en de DAS mij toezegging heeft gedaan die men niet is nagekomen, wil ik dit alles kwalificeren als en wanprestatie van de Das.
Het zegt tegelijkertijd heel veel over de mentaliteit en beroepshouding binnen de DAS.
Ik heb een aantal verwoede pogingen gedaan om uit het langslepende geschil te komen met de DAS. Waarbij in een aantal uitvoerige gesprekken met leidinggevend personeel van de Das afspraken zijn gemaakt die jammerlijk genoeg niet zijn nagekomen door de Das. Helaas zijn mijn klachten na maanden dan nog ook steeds actueel en is de situatie onveranderd gebleven.
In tegenstelling tot wat mij door de Das leidinggevende is voorgehouden is geen van mijn ruim 10 behandelaars een advocaat, dit is bij navraag bij de orde van advocaten gebleken. Hierdoor is het on mogelijk om de behandelaren via de orde van advocaten aan te spreken op hun onfatsoenlijke en laakbare gedragingen. https://zoekeenadvocaat.advocatenorde.nl/
Van de afspraken met de DAS zie ik in de praktijk niets terug, iedere inhoudelijke (re)actie blijft uit en de communicatie vanuit de DAS is en blijft bedroevend.
Het feit dat er dubieuze voorstellen zijn gedaan door Das medewerkers , ik lange tijd niet de verwachte bijstand heb mogen ontvangen en zelfs ben tegengewerkt door Das medewerkers, er herhaald fouten zijn gemaakt in de uitvoering door Das medewerkers, er toezeggingen zijn gedaan die niet worden nageleefd door de Das, dat Das personeel zich uiterst laakbaar en onprofessioneel hebben uitgelaten en mij onheus bejegend hebben, dat Das personeel mij door hun doen en laten in mijn zaak hebben opgehouden en hebben geschaad, dat Das personeel heeft verzuimd om mijn klacht adequaat te behandelen en dat de communicatie vanuit de Das meer dan te wensen overlaat maakt het zaak dat ik men klacht op directie niveau meld.
Wellicht dat iedereen met een gelijksoortige ervaring zich verenigd om gezamenlijk op te trekken richting de DAS.
Ik ben door een leidinggevende van de DAS op een werkelijk schandelijke wijze mr … te woord staat en op een zeer onprofessionele wijze belachelijk maakt.
In het gesprek met mr wordt er gezegd dat citaat: " ze met z’n alle in en deuk liggen" waarbij het gesprek door collega’s wordt meegeluisterd en men bij de DAS zich weet te vermaken met de sores van een cliënt. Als ik de leidinggevende daar op aanspreek wordt er laatdunkend gemeld dat men het grappig vind wat er in mijn zaak speelt dit zijn voor een cliënt ernstige zaken met grote belangen en ingrijpende consequenties. Het is onbehoorlijk en stuitend dat je als (professional) jurist hier de spot mee drijft en een serieus gesprek over een dossier reduceert tot een grap dit is werkelijk ongehoord en zeer laakbaar.
Afspraken worden niet nagekomen en er worden structureel zaken verdraaid in het voordeel van de DAS, ware het niet dat de gesprekken door mij digitaal zijn vastgelegd en er derhalve onomstotelijk bewijs is voor de ontegenzeggelijke gemaakte toezeggingen en gedane uitspraken.
Het maanden lang stagneren en frustreren van een gemelde zaak (waarbij ik in 6 maanden tijd ruim 10 verschillende behandelaars heb gehad) ik meermaals onjuist ben behandeld en de DAS mij toezegging heeft gedaan die men niet is nagekomen, wil ik dit alles kwalificeren als en wanprestatie van de Das.
Het zegt tegelijkertijd heel veel over de mentaliteit en beroepshouding binnen de DAS.
Ik heb een aantal verwoede pogingen gedaan om uit het langslepende geschil te komen met de DAS. Waarbij in een aantal uitvoerige gesprekken met leidinggevend personeel van de Das afspraken zijn gemaakt die jammerlijk genoeg niet zijn nagekomen door de Das. Helaas zijn mijn klachten na maanden dan nog ook steeds actueel en is de situatie onveranderd gebleven.
In tegenstelling tot wat mij door de Das leidinggevende is voorgehouden is geen van mijn ruim 10 behandelaars een advocaat, dit is bij navraag bij de orde van advocaten gebleken. Hierdoor is het on mogelijk om de behandelaren via de orde van advocaten aan te spreken op hun onfatsoenlijke en laakbare gedragingen. https://zoekeenadvocaat.advocatenorde.nl/
Van de afspraken met de DAS zie ik in de praktijk niets terug, iedere inhoudelijke (re)actie blijft uit en de communicatie vanuit de DAS is en blijft bedroevend.
Het feit dat er dubieuze voorstellen zijn gedaan door Das medewerkers , ik lange tijd niet de verwachte bijstand heb mogen ontvangen en zelfs ben tegengewerkt door Das medewerkers, er herhaald fouten zijn gemaakt in de uitvoering door Das medewerkers, er toezeggingen zijn gedaan die niet worden nageleefd door de Das, dat Das personeel zich uiterst laakbaar en onprofessioneel hebben uitgelaten en mij onheus bejegend hebben, dat Das personeel mij door hun doen en laten in mijn zaak hebben opgehouden en hebben geschaad, dat Das personeel heeft verzuimd om mijn klacht adequaat te behandelen en dat de communicatie vanuit de Das meer dan te wensen overlaat maakt het zaak dat ik men klacht op directie niveau meld.
Wellicht dat iedereen met een gelijksoortige ervaring zich verenigd om gezamenlijk op te trekken richting de DAS.