LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mail verzenden
mail verzenden
Sinds 3 dagen kan ik geen mail meer verzenden via g-mail wel ontvangen . heeft iemand een oplossing , want een postduif is te traag.
lap Lenovo 310 windows 10
lap Lenovo 310 windows 10
Re: mail verzenden
Normaal G- mail , nog 2 er op ook niets .
Breien , je weet zo ondertussen wel dat de post nog trager is of helemaal niets bezorgt![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Breien , je weet zo ondertussen wel dat de post nog trager is of helemaal niets bezorgt
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
fout melding / 554 5.7.1 het lijkt aan de instelling te liggen volgens internet . kan instelling niet vinden . prov is hccnet
In het verleden wel bij hcc , nu aansluiting bij canal digitaal kpn aansluiting .
-
Ik heb zelf een Lenovo lap, windows 10, provider is Telfort. Bij mij is het geen probleem. Heb je de koekies al gewist? Heb je al geprobeerd je lappie terug te zetten?
Heb je de koekies al gewist Yep , daar voor was het al . Ik kan G mail terug zetten naar de fabrieks instellingen maar heb geen idee of dan alles gewist wordt
Als je de fout code intikt kom je meerdere klachtentegen
-
Nee ik bedoel je computer zelf. Best kans dat er een progje op geïnstalleerd is of wat anders dat problemen veroorzaakt.
Reactie van g mail na verzenden fout 554 ….chose to block , mailer - daemon
-
Soms kan de oplossing op heel vreemde plekken zitten. Een paar maanden geleden had ik ook iets, ik meen met gmail, kan ook wat anders zijn geweest. Dat weet ik niet meer. Iets dat niet op te lossen was. Ook op internet niks kunnen vinden. Uiteindelijk bleek de oplossing niet eens zo heel moeilijk, maar je moet er maar opkomen.
Hetzelfde als gisteren de achteruitverwarming in de auto. Heb er weken naar lopen zoeken, geen knop te vinden, tot ik even logisch na ging denken, en pats... daar was hij.
Hetzelfde als gisteren de achteruitverwarming in de auto. Heb er weken naar lopen zoeken, geen knop te vinden, tot ik even logisch na ging denken, en pats... daar was hij.
maar je moet er maar opkomen. Ach
Je brengt mij wel op een idee ,zal eens inloggen bij Cd dan naar instellingen kijken .
Je brengt mij wel op een idee ,zal eens inloggen bij Cd dan naar instellingen kijken .
Die reactie heb ik ook een paar maal gehad . G mail is op dit moment traag.
Cd . tv internet telefoon . Cd maakt gebruik van kpn telefoon en internet . wat is lees, is xs4 all en kpn dit probleem ook voorkomt .
-
Werkt gmail online nog wel?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Kan wel ontvangen maar niet verzenden .
Misschien overbodig, maar heb je de uitgaande instellingen goed staan?
Server: smtp.gmail.com
Poort: 465
Beveiliging: SSL/TLS
Server: smtp.gmail.com
Poort: 465
Beveiliging: SSL/TLS
Nergens aangekomen of veranderd , had Zondag mail gestuurd naar kennis niet aangekomen wel reactie van hem .
Heb net op de site van Kpn gekeken , Telfort xs4all hccnet en kpn hebben problemen Zondag wel storing gehad van internet ,heb toen de modem /router ge- reset
Heb net op de site van Kpn gekeken , Telfort xs4all hccnet en kpn hebben problemen Zondag wel storing gehad van internet ,heb toen de modem /router ge- reset