Klantenservice Kwantum functioneert niet
Geplaatst: 09 nov 2019 13:34
wie heeft er ook slechte ervaringen met de klantenservice van kwantum?
wij zijn al sinds 16 augustus bezig om een door kwantum verkeerd gelegde nieuwe PVC vloer hersteld te krijgen.
als je de klantenservice belt sta je minimaal een half uur in de wacht en dan krijg je iemand die beleefd je klacht of vraag noteert en daarna hoor je niets meer
als je een mail stuurt krijg je als antwoord dat door enorme drukte men niet in de gelegenheid is om je mail te beantwoorden en dan wordt het ook stil.
tot ik meldde dat er door waterschade een deel van de pvc vloer onbruikbaar was geworden...............toe wezen ze de klacht en alle aansprakelijkheid direkt af!!!! (wat ik uiteraard niet geaccepteerd heb)
de veroorzaker van de waterschade ( die de beschadigde vloerdelen vergoedt) is al weken bezig om in overleg met kwantum het opnieuw leggen van de vloer te regelen. Dan komt er een datum.....die net zo makkelijk weer wordt opgeschoven ondanks ons protest.
afdeling klantenservice van kwantum functioneert niet ;je wordt niet serieus genomen als klant omdat degenen die aan de telefoon zitten geen idee hebben waar t allemaal over gaat en zeker niet meedenken in oplossingen.
tijd dat dit aangepakt wordt. deel jullie ervaringen met kwantum zodat ik weet dan niet ik niet de enige ben met deze organisatie
wij zijn al sinds 16 augustus bezig om een door kwantum verkeerd gelegde nieuwe PVC vloer hersteld te krijgen.
als je de klantenservice belt sta je minimaal een half uur in de wacht en dan krijg je iemand die beleefd je klacht of vraag noteert en daarna hoor je niets meer
als je een mail stuurt krijg je als antwoord dat door enorme drukte men niet in de gelegenheid is om je mail te beantwoorden en dan wordt het ook stil.
tot ik meldde dat er door waterschade een deel van de pvc vloer onbruikbaar was geworden...............toe wezen ze de klacht en alle aansprakelijkheid direkt af!!!! (wat ik uiteraard niet geaccepteerd heb)
de veroorzaker van de waterschade ( die de beschadigde vloerdelen vergoedt) is al weken bezig om in overleg met kwantum het opnieuw leggen van de vloer te regelen. Dan komt er een datum.....die net zo makkelijk weer wordt opgeschoven ondanks ons protest.
afdeling klantenservice van kwantum functioneert niet ;je wordt niet serieus genomen als klant omdat degenen die aan de telefoon zitten geen idee hebben waar t allemaal over gaat en zeker niet meedenken in oplossingen.
tijd dat dit aangepakt wordt. deel jullie ervaringen met kwantum zodat ik weet dan niet ik niet de enige ben met deze organisatie