LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dutchbird

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dc

Dutchbird

Ongelezen bericht door dc »

Ik lees heel veel negatieve reacties over luchtvaartmaatschappijen maar nu eens iets positiefs. DUTCHBIRD!! Geweldige service, prima toestellen en redelijke ruimte (zeker in vergelijking met Transavia) en het eten is voor vliegtuig"voer" heel behoorlijk. Nu meerdere malen met deze maatschappij gevlogen en het was iedere keer perfect. Dus, Dutchbird, van mij een grote pluim :!:

dc

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door dc »

Vergeten te melden: de nieuwe "eetcultuur" is prima! Je kunt nu gewoon kiezen of je wel of geen maaltijd wilt of alleen een snack. Een maaltijd kost 9 euro. Beter dan bij de BasicAir van Transavia, daar kun je weinig kiezen, in ieder geval geen maaltijden. Wel te dure broodjes, waarbij je altijd misgrijpt als je in het midden v.h. toestel zit. Ze beginnen nml. voor- en achteraan en ze hebben standaard te weinig bij zich.

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

D.C
Goede morgen even een vraag .Hoeveel kost nu een broodje bij dutschbird,b.v. een broodje ham met eiersalade ??? Bij transavia is het
Euro 2, 50 en bij dutschbird en met kaas?Misschien maakt het nog niet
eens zoveel verschil.En het warme eten,kan je kiezen tussen het een of ander.Ben erg benieuwd daarna .In ieder geval bedankt zover.Prettige dag nog..P.H

dc

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door dc »

Bij Dutchbird konden we kiezen uit 2 maaltijden. En meerdere broodjes. Ham met eiersalade hadden ze niet, dus ik heb geen vergelijk. Bij BasicAir hebben we destijds een Bertolli-broodje gekocht. Op zich best redelijk te eten, maar kostte wel 5 euro (om en nabij, weet het niet meer exact). Als je dit vergelijkt met een complete maaltijd voor 9 euro (met broodje en drankje) is dat dus duur.

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Vriendelijk bedankt D.C Maar we moeten eraan geloven en het is wel duur.Nu de eiersalade heb ik niet gezien maar de ham was lekker.En misschien zij de Bartelli broodjes misschien een soort gezondsheids
Broodjes Maar dan groter dan kadetjes.Het zijn kleurrijke toestellen om te zien.De landing voeren ze prima uit.Complement aan de gezagvoerder.Dank u wel voor het antwoord. m.v.gr P. H

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Heeeeeeeeee Nel, heb je weer een topic gevonden?? Nu nog even wachten op AK en Louis en het chatten kan weer beginnen. Je ziet als je hier alleen bent, dus zonder AK en Louis dan gaat alles goed. Gewoon een fijne "discussie". Maar owee als die andere 2 verschijnen. berg je dan maar.

LOUIS EN AK, ajb niet hierop reageren. Ik weet jullie antwoord nml. al

Hahahaha

gast500

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

Nou dat is dan wel top bij Dutchbird. Zo zou het bij Transavia ook moeten zijn. Had ik ook verwacht, maar toen we de eerste keer met Transavia vlogen (basiq Air) viel ons dat zwaar tegen.
Zeer beperkte keus en behoorlijk duur.
Alleen de koffie en de soep is goed.
Ik had nl. verwacht dat je bij Transavia ook voor een maaltijd zou kunnen kiezen tegen betaling, maar helaas.
Het is te hopen dat deze service bij Dutchbird blijvend is.

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Je had wel een keus tussen twee warme eten en soep.Dat was onze eerste ervaring tenminste.En waar bestaat het warme eten dan uit bij dutschbird,wantdat weet ik niet omdat ik wel gevlogen hebt met hun toen we gewoon eten kregen.Maar nu ze basiq air gaan ben ik nog niet geweest met hun vandaar dat ik het niet kan weten.

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg gast 500 heb je ook de cappucina uit geprobeerd bij transavia ??? en als je met dutschbird heb gevlogen met basiq air hebben hun dat ook ???En waar kon je tussen kiezen met warme hapjes ????Msschien maak ik het nog mee als we een bestemming kiezen waar dutschbird op vliegt,waarmee de reis organisatie een contract heeft.Wie weet.

gast500

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

Nee de cappucino hebben we bij Transavia niet geprobeerd.
Trouwens we hebben nog niet eerder met Dutchbird gevlogen, maar wat DC schrijft lijkt me top dat je kan kiezen uit twee warme maaltijden en/of snacks.
Dat bedoelde ik. Maar bij Transavia heb je alleen keuze uit broodjes en dat viel ons tegen.
Ja als die service blijft bij Dutchbird zou ik graag met Ducthbird willen vliegen, maar ja dat heb je natuurljk niet in de hand. Het ligt eraan waar je heen gaat en/of Dutchbird daar heen vliegt.

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Gast 500
De broodjes die wij besteld hadden waren ham met eiersalade.we maakten de verpakking open en bekeken waar de eiersalade was gebleven want die vond ik niet terug.We hebben het op gegeten en op de terug weg kon je kiezen tussen warm appel gebak cuppe soep of warme poffertjes en sandwits sneetjes keurig verpakt .En het zal wel veranderen wanneer we er aan gewend zijn .Daarom de vraag over warme hapje bij dutchbird.Weet jij het D.C.????Het gaat om de catering.Of iedere maatschappij dezelfde hebben of niet.Daar ben ik benieuwd naar.!!Bedankt alvast.

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

D.C
Het was aardig de topic en ga het verlaten.Er zijn ook nog sites waar de informatie makkelijk te verkrijgen is dan hier .En daarom zeg ik je nog succes met je topic ,En ik ga verder.Ik weet genoeg en wat ik nog weten wil kan ik vragen bij dutchbird zelf.Nog een fijne dag verder.

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben even langs gekomen en het schiet niet op met reacties.Goed forum he.!!!!! dutchbird kan maar niet opstijgen terwijl verders alles opstijgt .Nog even en dutchbird is failliet.Nu jonens doe je best om het vlot te trekken .Ik ga weer :!: :!: :shock:

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Huuuhh, waar gaat dit over. Ben jij dat , Nel?

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

heb jij soms een nel fobie of zie je nel overal wanneer er een reactie komt.dat is wel zielig want dat ben ik niet dus jammer voorje of nu blij.
ik ga weer.

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Er wordt hier toch niet gechat hè? :evil:

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Och gast ga toch wieberen.We hebben het over dutchbirb die moet vlot getrokken worden dat is alles.Dus ga jij door met chatten.we zijn bekend daarmee.En dutchbird gangers hoe trekken wij hem vlot ???????

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Even nog dit dutchbird heeft extra krasloten in de aanbieding.Ziteen leuke verre reis in voor de winnaar.Het is lang vliegen naar een tropische bestemming.Iets voor jou chatter met een boze hond naast je.?.We hebben hem bijna vlot en dan vliegt dutchbird weer !

gast500

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

We hebben ng nooit met Dutchbird gevlogen, maar als je dit allemaal leest is het wel de moeite waard om met Dutchbird te vliegen gezien de service aan boord.
En de toestellen?
Wat voor types heeft Dutchbird?

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

jij hebt nog nooit met dutchbird gevlogen gast 500.Hoe kan jij dan praten over de goede service van hun ??? Je kletst uit je nek. Ik heb er wel mee gevlogen en er zijn niet veel soorten.En ook niet zo heel veel. Als je ermee gevlogen hebt mag je pas over de service praten en niet van horen zeggen.Maar van ondervinding.Ga je huiswerk overdoen.500

Gesloten