LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dutchbird

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

Ja hoor Bekkum. Blijf maar lekker bezig! Ik hoop dat je **** ***** :!:

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Dat was een laatste oproep en gast van 10:45 kijk even op misbruik van namen dan ziet u om welkenaam het gaat.En de naam is nel-foppe.Maar ik kom alleen terug als ik kan inloggen en mocht het niet gaan dan heeft het geen zin om terug te komen ,want als gast met onder de mail mijn naam wil ik niet meer.Vandaar deze oproep.
Bedankt ...........Nel-foppe gaat u maar door met dutchbird en verder een goede voortzetting met dit forum.

nel-foppe

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Test, deze naam is dus nog vrij. Want ik kan 'm nu dus gewoon intoetsen als "gast" zzijnde. U kunt dus gewoon met deze naam een inlog maken. Ik zou maar snel zij voordat de neppers sit lezen.....

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Let op: bovenstaande was dus een TEST om nel-foppe te laten zien dat haar naam nog niet geregistreerd is!!

Nel-foppe, succes met inloggen/registreren als je dit gaat doen!

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Het lukt mij niet en ga weg nu.aar het is leuk geprobeerd maar heeft geen zin en ben trouwens geen technisch persoon.De groetjes....nel-foppe.......

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Louis2 »

Hoewel deze reactie niets met het onderwerp te maken heeft wil ik toch even een reactie geven.

Bekkum ik denk dat je wel eens gelijk kon hebben. Je geeft aan onder 2 namen steeds gereageerd te hebben, als Bekkum en als Gast500.
Niet zo netjes eigenlijk, maar volgens mij werkt dit nu in je voordeel.

Even een terugblik:
De naam Gast500 komen we al langer hier tegen, zo ook de naam Bekkum. Echter sinds een paar dagen claimt een ander de naam Gast500 door zich te laten registreren onder die naam. Klopt nog steeds hè?
En nu komt het: sinds kort heeft dus die geregistreerde Gast500 ontdekt dat Bekkum en Gast500 voorheen een en dezelfde persoon zijn (zie zijn reactie).
Hiermee erkent hij dus het bestaan van Gast500 al voordat hij die naam heeft laten vastleggen. En het gekke is dat hij in het verleden NOOIT aanspraak heeft gemaakt op de naam Gast500 of zelfs maar geclaimd.
Hiervan uitgaande denk ik dat diegene die zich nu als Gast500 geregistreerd heeft dat heeft gedaan om jou dwars te zitten.
Ik ga er nu dan ook maar van uit dat geregistreerde Gast500 andere bedoelingen heeft. De tijd zal het leren: "het kaf zal zich scheiden van het koren".
Strekte in de strijd.

Voor AK: Selamat pagi en alles "baik disitu"? (hoop dat ik het goed schrijf)
En voor Nel hoop ik dat alles ook opgelost wordt en dat ze straks weer lekker kan vliegen naar griekenland. (en geen palmboompjes meer hè?).

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Dit wordt niet goed opgelost louis 2 en heb er een hard hoofd en niemand helpt.Dus de palmen van karpathos gaan prima.Maar maak je niet druk om mij want zonder mij gaat het goed en reageer maar op gast 500 en de rest zoals bekkum . maar dit is geen doen voor mij .
En ook de lol voor ons is eraf.............nel-foppe.eindevan ons

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

En nu komt het: sinds kort heeft dus die geregistreerde Gast500 ontdekt dat Bekkum en Gast500 voorheen een en dezelfde persoon zijn (zie zijn reactie).
Hiermee erkent hij dus het bestaan van Gast500 al voordat hij die naam heeft laten vastleggen

Louis, helaas heb je het mis. De heer Bekkum weet ook jou in te palmen? Ik ben er inderdaad achter gekomen dat Bekkum onde de naam gast500 bezig is geweest. Maar dit was dus als nep-gast500. Misschien was ik niet helemaal duidelijk in voorgaande reacties maar zo zit het in elkaar. Ik ben een beetje moe-gestreden. Denk dat ik maar weg ga hier, je moet je maar blijven verantwoorden. Heel jammer allemaal. Ondertussen zijn we nog maar met 1 ding bezig: uitleg geven en jezelf verdedigen. Misschien de naam gast500 maar lekker laten varen??? Eigenlijk helemaal geen belangrijke naam. Zoals ik al eens heb gemeld: het gaat erom wie je bent, niet hoe je heet!

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

En vandaag kan de heer Bekkum lekker z'n gang gaan, onder welke naam dan ook. Want ik ben over een uurtje lekker weg, de zon in! Ga me hier niet gek laten maken. Dus heer Bekkum, ga je gang! Maak me maar zwart, zoveel als je wilt. Ik lees het allemaal wel, later op de dag en hoop er dan gewoon om te kunnen lachen. :D

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Louis2 »

Ondertussen zijn we nog maar met 1 ding bezig: uitleg geven en jezelf verdedigen.
En daarin moet ik je gelijk geven.
Als Bekkum en Gast 500 en alle anderen [en ik natuurlijk ook] zich nu eens niet meer uit de tent lieten lokken door een stel "apen" (sorry) die steeds een ander na doen [na-apers dus] om de boel op z'n kop te zetten, komen we misschien weer in rustiger vaarwater.

En zoals ik al eerder schreef en anderen ook al aanhaalden: misschien is het inderdaad het beste dat er verplicht ingelogd moet worden. Dan is er m.i. ook een betere controle, maar wat belangrijker is, is dat men [denk ik] dan minder grof naar elkaar doet.
Dus geen anonieme gastjes meer!
Ik ga maar weer en lees wel weer eens keer.

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

Precies! Helemaal mee eens, verplicht inloggen en geen gasten meer!


Geniet ook van de zon en laat je niet gek maken op opfokken door alle apen hier :D

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Een andere optie is dat vanaf nu nel-foppe en louis2 en ak zich met iets nuttigers gaan bezighouden :!:

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

Waar slaat dat nu weer op? Nel, AK en Louis kom je hier niet meer zoveel tegen. Ze hebben nu eindelijk een beetje rust. Zij zijn een tijdje de "pineut" geweest en ga je nu weer beginnen. Hou op, het is niet leuk :!:


Sorry, nu ben ik zelf toch weer aan het voeden. Zal het niet meer doen. Ga toch zo weg!

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Bekkum »

Bedankt Louis2. Zo is het inderdaad gegaan. De naam Bekkum was al geregistreerd, omdat ik geinterresseerd ben in het Legio-Lease Forum als ook gedupeerde en als je een reactie wil geven bij Legio-Lease moet je je verplicht inloggen. Goede zaak, zou op andere Forum ook verplicht moeten zijn.
Maar wat gebeurd er nu als ik een reactie gaf op een ander Forum dan had je bv. al een heel verhaal getypt en was je nog niet ingelogd dus zou je weer moeten afbreken moeten inloggen weer verhaal opnieuw typen, dus gebruikte ik Gast500. Ik had ook alleen Gast kunnen gebruiken, maar dat vind ik niks. Kijk het maar na ik heb geruime tijd Gast500 gebruikt zonder dat deze naam geregistreerd was, kon ook niet want Bekkum was al geregistreerd.
Waarom denk je dat ik anders hierop zo reageer als het onzin ik wat je schrijf.
Nou dat was het er verder wil ik er eigenlijk gen energie meer in stoppen en hoop antwoord te krijgen van Tros Radar.

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door gast500 »

Ja, daar gaan we weer!!! Wie zegt nu dat JIJ de toen ongeregistreerde gast500 was??? Dat was ik meneer Bekkum. En hou er nu eens mee op met deze verhaaltjes. Je hebt je punt duidelijk gemaakt en laat eenieder maar geloven wat ie wil geloven!! Ik ben de zon in en ga maar lekker door Bekkumpje als je dat noodzakelijk vind. Je bereikt er niets mee. Je bent al net zo zielig al s je naamgenoot uit Engeland!!

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij ben jij de nep Gast500.
Als ik me niet vergis is de echte gast500 53 jaar.
Maar als ik jou zo bezig zie dan kan je nooit 53 zijn.
Stop met dit kinderlijke gedoe. :!: :!: :!:

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens eigen zeggen inmiddels 54 jaar. Maar je bent zo jong als je je voelt toch?

Maar nu even tegen Nel En Louis. Ik heb geboekt hoor! Gaan eind deze maand een week naar Spanje met de Basic Air. Dus zonder eten. Maar wat geeft ,t? Hopla Transavia!

En Louis terimah kasi banjak voor je uitleg en de mooie groeten. Baik baik disisni.

De warme en zonnige groeten van AK 8)

Gast

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Gast »

:oops: Moet natuurlijk disini zijn! :D AK

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door Louis2 »

Jammer AK dat het geen weekje Grieks eiland is geworden. Moet je beslist eens proberen. Ook Dutchbird vliegt op Griekenland!
Kijk af en toe ook op internet of er voor september nog iets interessants tussen zit. Nu is de vraag nog groot, dus hoge prijzen.
Het is allemaal simpang siurnya hier, maar voor je liburan (?) selamat jalan.

nel-foppe

Re: Dutchbird

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Prettige vakantie en veel zonneschijn.En veilig vliegweer.Vergeet alles maar en kom fris weer naar huis..........Nel-foppe

Gesloten