Steeds lekkage in huis en woningstichting dr
Geplaatst: 18 nov 2019 12:22
Hallo,
Ik huur sinds 2013 een woning van de woningstichting. Sinds ik hier woon heb ik voor de 2e keer lekkage die vanuit de douche komt.
Volgens de buurvrouw naast me had de vorige bewoner ook al eens lekkage, dus is het al de derde keer inmiddels.
In maart 2017 zag ik ineens een kring in de muur en het plafond verschijnen. Woningstichting gebeld, opzichter langs geweest, timmerman ingeschakeld en die heeft het doucheputje weer gekit. Het probleem zou volgens hun verholpen moeten zijn.
Maar nu sinds twee weken heb ik alweer lekkage op dezelfde plek en het is iets meer uitgebreid ook. Weer contact opgenomen met de woningbouw, vervolgens kwam er weer een opzichter, en ook die begon weer over het kitten van het doucheputje en van de randen.
Ik stelde voor om het eens te laten onderzoeken omdat er steeds maar wat gekit wordt, en ik het vermoeden heb dat het probleem dieper ligt, maar meedenken wordt blijkbaar niet op prijs gesteld. Ik kreeg te horen wat voor opleiding heeft u gedaan? Heeft u ook net als ons een bouwkundige opleiding gevolgd? Dat maakte me behoorlijk boos.
Ik gaf aan dat er ook holle vloertegels bij zijn minstens wel 3 tegels, maar dat had er volgens opzichter niets mee te maken. Hij zou de timmerman bellen en de schilder, die komen hier op 25 en 26 november.
Afgelopen vrijdag heb ik opnieuw contact opgenomen en aangegeven dat ik het niet eens ben met de gang van zaken en dat ik graag zou willen zien dat er onderzoek naar gedaan wordt omdat het inmiddels de derde keer was, en dat het nu steeds pappen en nathouden is. Ook aangegeven dat de muur begint te schimmelen en het heel slecht voor de gezondheid is, voor mij en die van mijn baby maar daar had mevrouw geen oren naar. Het is onze woning zei ze en wij bepalen wel wat er gebeurd. Ik wou nog het een en ander zeggen maar kreeg er ook geen woord meer tussen, vervolgens werd de telefoon er ook opgesmeten.
Vervolgens heeft mijn moeder een klacht ingediend, een aangegeven dat ik me niet serieus genomen voel, maar ook daar werd gezegd dat het nu eenmaal hun beleid was, en ik geen nieuwe badkamer kon eisen pfff
De timmerman zal het blijkbaar oplossen?
Iemand een idee wat ik kan doen?
Alvast hartelijk dank
Ik huur sinds 2013 een woning van de woningstichting. Sinds ik hier woon heb ik voor de 2e keer lekkage die vanuit de douche komt.
Volgens de buurvrouw naast me had de vorige bewoner ook al eens lekkage, dus is het al de derde keer inmiddels.
In maart 2017 zag ik ineens een kring in de muur en het plafond verschijnen. Woningstichting gebeld, opzichter langs geweest, timmerman ingeschakeld en die heeft het doucheputje weer gekit. Het probleem zou volgens hun verholpen moeten zijn.
Maar nu sinds twee weken heb ik alweer lekkage op dezelfde plek en het is iets meer uitgebreid ook. Weer contact opgenomen met de woningbouw, vervolgens kwam er weer een opzichter, en ook die begon weer over het kitten van het doucheputje en van de randen.
Ik stelde voor om het eens te laten onderzoeken omdat er steeds maar wat gekit wordt, en ik het vermoeden heb dat het probleem dieper ligt, maar meedenken wordt blijkbaar niet op prijs gesteld. Ik kreeg te horen wat voor opleiding heeft u gedaan? Heeft u ook net als ons een bouwkundige opleiding gevolgd? Dat maakte me behoorlijk boos.
Ik gaf aan dat er ook holle vloertegels bij zijn minstens wel 3 tegels, maar dat had er volgens opzichter niets mee te maken. Hij zou de timmerman bellen en de schilder, die komen hier op 25 en 26 november.
Afgelopen vrijdag heb ik opnieuw contact opgenomen en aangegeven dat ik het niet eens ben met de gang van zaken en dat ik graag zou willen zien dat er onderzoek naar gedaan wordt omdat het inmiddels de derde keer was, en dat het nu steeds pappen en nathouden is. Ook aangegeven dat de muur begint te schimmelen en het heel slecht voor de gezondheid is, voor mij en die van mijn baby maar daar had mevrouw geen oren naar. Het is onze woning zei ze en wij bepalen wel wat er gebeurd. Ik wou nog het een en ander zeggen maar kreeg er ook geen woord meer tussen, vervolgens werd de telefoon er ook opgesmeten.
Vervolgens heeft mijn moeder een klacht ingediend, een aangegeven dat ik me niet serieus genomen voel, maar ook daar werd gezegd dat het nu eenmaal hun beleid was, en ik geen nieuwe badkamer kon eisen pfff
De timmerman zal het blijkbaar oplossen?
Iemand een idee wat ik kan doen?
Alvast hartelijk dank