Pagina 1 van 1

Amslod en service

Geplaatst: 20 nov 2019 14:13
door Isedoor
E bike gekocht bij Amslod. Na enige tijd begint op verschillende plaatsen de (boven)laklaag er af te springen. Na enige keren bellen, foto's opsturen e.d. is uiteindelijk het anwoord ,'we kunnen u een lakstift toesturen, meer kunnen we niet voor u doen'. Zijn er meer ervaringen met dit soort minimale en belabberde service!?

Re: Amslod en service

Geplaatst: 20 nov 2019 14:40
door Komkommertijd
Koop ontbinden.

De kleur laag en blanke lak laag moet goed hechten, bij stippen van stoot schade kan, maar loslaten mag niet.

Dit is een niet goed afgelakte dus productie fout, ze moeten frame kaal halen, schuren en nogmaals spuiten dus erg veel
werk en erg duur.

Een nieuwe fiets vragen of ontbind deze koop en vraag aankoop bedrag terug.

Re: Amslod en service

Geplaatst: 21 nov 2019 00:03
door Justmeagain
@komkommer wat een bijzonder advies.
Na enige tijd schrijft td.
Is dat weken 1 jaar 3 jaar? je hebt geen idee hoe oud de fiets is en hoe ermee is omgegaan.

Re: Amslod en service

Geplaatst: 21 nov 2019 10:54
door Komkommertijd
Mijn Gazelle en Batavus zijn na 30 en 40 jaren nog goed....
Er is vaak 10 jaren garantie op een frame...
Weet niet wat deze jonge firma bied, maar volgens mijn is er tenminste 5 jaren garantie op frame.

Ik wacht op antwoord Topic starter.