Problemen met MijnDomein na opzeggen domeinnaam
Geplaatst: 24 nov 2019 14:10
Heeft iemand ook onderstaande ervaring met Mijn Domein:
Vorig jaar Augustus 2018 een domein geregistreerd bij Mijn Domein na het ontvangen van een reclame voor 1 euro (jaar abonnement).
Wetende dat het een contract voor een jaar is heb ik het na betaling van die ene euro ook weer meteen opgezegd en ook bevestigd gekregen. Gezien ik een webwinkel wilde testen met de beveiliging hierachter en eventuele betaalmogelijkheden. Na hier een aantal weken mee bezig te zijn geweest had ik besloten hier niet mee verder te gaan en alles te laten voor wat het was. Wetende dat het contract automatisch zou stoppen. Echter ontvang ik een afgelopen september een betaal herinnering voor het het volgende jaar (09-2019 tot en met 08-2020). Na contact te hebben gezocht per email (telefonisch is gewoon helemaal niet mogelijk) en mijn probleem te hebben beschreven wordt er niet geantwoord, ook na de tweede keer niet. Vervolgens krijg ik per post wel een aanmaning met 15 euro extra aanmaning kosten. Helaas kan de bevestigingsmail van de opzegging niet overleggen omdat ik gewisseld ben van email provider.
Iemand enig idee hoe ik hiermee kan omgaan / hoe ik op een fatsoenlijke manier in contact met Mijn Domein kan komen niet zijnde een formulier op een website maar telefonisch van persoon tot persoon?
Alvast bedankt,
RSL.
Vorig jaar Augustus 2018 een domein geregistreerd bij Mijn Domein na het ontvangen van een reclame voor 1 euro (jaar abonnement).
Wetende dat het een contract voor een jaar is heb ik het na betaling van die ene euro ook weer meteen opgezegd en ook bevestigd gekregen. Gezien ik een webwinkel wilde testen met de beveiliging hierachter en eventuele betaalmogelijkheden. Na hier een aantal weken mee bezig te zijn geweest had ik besloten hier niet mee verder te gaan en alles te laten voor wat het was. Wetende dat het contract automatisch zou stoppen. Echter ontvang ik een afgelopen september een betaal herinnering voor het het volgende jaar (09-2019 tot en met 08-2020). Na contact te hebben gezocht per email (telefonisch is gewoon helemaal niet mogelijk) en mijn probleem te hebben beschreven wordt er niet geantwoord, ook na de tweede keer niet. Vervolgens krijg ik per post wel een aanmaning met 15 euro extra aanmaning kosten. Helaas kan de bevestigingsmail van de opzegging niet overleggen omdat ik gewisseld ben van email provider.
Iemand enig idee hoe ik hiermee kan omgaan / hoe ik op een fatsoenlijke manier in contact met Mijn Domein kan komen niet zijnde een formulier op een website maar telefonisch van persoon tot persoon?
Alvast bedankt,
RSL.