Hoge telefoonkosten expedia
Geplaatst: 03 dec 2019 13:29
Toen wij terug wilde vliegen vanaf Bali kregen wij te horen dat onze vlucht geannuleerd was en mij geen alternatief aangeboden kregen. Ik heb contact opgenomen met Expedia die mij in eerste instantie niet konden helpen. Ze hebben mij geadviseerd om contact op te nemen met de vluchtmaatschappij en als dit niet zou lukken even terug te bellen.
Vervolgens heb ik weer contact gezocht met Expedia. Het contact met Expedia verliep slecht en ze lieten mij lang wachten. In totaal heb ik langer dan 1,5 uur in de wacht gestaan en ongeveer 1 uur gesproken. Na dat de verbinding verbroken was zouden ze mij terug bellen wat tot een aantal keer niet is gebeurd.
In totaal heb ik +/- €400 aan extra kosten gemaakt. (Deze lange telefoon duur omdat er geen vlucht alternatief was) Later in Nederland heeft Expedia mij via de mail toegezegd dat ze deze kosten zouden vergoeden. Ze hebben uiteindelijk een bedrag van €41,25 overmaakt onder het mom van ‘coulance’. De reden van het lange wachten was het overleggen met collega’s. Kan dit zomaar? Welk recht heb ik?
Vervolgens heb ik weer contact gezocht met Expedia. Het contact met Expedia verliep slecht en ze lieten mij lang wachten. In totaal heb ik langer dan 1,5 uur in de wacht gestaan en ongeveer 1 uur gesproken. Na dat de verbinding verbroken was zouden ze mij terug bellen wat tot een aantal keer niet is gebeurd.
In totaal heb ik +/- €400 aan extra kosten gemaakt. (Deze lange telefoon duur omdat er geen vlucht alternatief was) Later in Nederland heeft Expedia mij via de mail toegezegd dat ze deze kosten zouden vergoeden. Ze hebben uiteindelijk een bedrag van €41,25 overmaakt onder het mom van ‘coulance’. De reden van het lange wachten was het overleggen met collega’s. Kan dit zomaar? Welk recht heb ik?