Opzegging ADSL-abonnement bij Zonnet
Geplaatst: 29 jul 2004 09:41
In februari jl. heb ik aan Zonnet een opzegging verzonden voor mijn ADSl-abonnement hetgeen doorliep tot 1 juni 2004.
Nu wordt er toch weer abonnementsgeld ingehouden, ik heb hierover contact opgenomen met Zonnet. Hun reactie: wij hebben uw opzegging nooit ontvangen, u zult het hele komende jaar nog steeds nota's van ons ontvangen, welke u dient te voldoen. Bovendien moet ik volgend jaar opnieuw opzeggen!
Nu is mijn vraag: Mag dit zomaar? Het is voor Zonnet wel erg gemakkelijk om te zeggen dat ze een opzegging niet ontvangen hebben. Dat levert hun zomaar even 12 x 17 euro op. Makkelijker verdienen kan haast niet. Voor mij betekent het ook nog eens dat ik iedere maand 33 euro aan de KPN kan gaan betalen. Wat kan ik hier tegen doen?
Nu wordt er toch weer abonnementsgeld ingehouden, ik heb hierover contact opgenomen met Zonnet. Hun reactie: wij hebben uw opzegging nooit ontvangen, u zult het hele komende jaar nog steeds nota's van ons ontvangen, welke u dient te voldoen. Bovendien moet ik volgend jaar opnieuw opzeggen!
Nu is mijn vraag: Mag dit zomaar? Het is voor Zonnet wel erg gemakkelijk om te zeggen dat ze een opzegging niet ontvangen hebben. Dat levert hun zomaar even 12 x 17 euro op. Makkelijker verdienen kan haast niet. Voor mij betekent het ook nog eens dat ik iedere maand 33 euro aan de KPN kan gaan betalen. Wat kan ik hier tegen doen?