LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jubileumaanbieding blijkt geen aanbieding

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ZeerPrivé
Berichten: 5575
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Jubileumaanbieding blijkt geen aanbieding

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

alfatrion schreef:
14 dec 2019 19:26
Ik heb hier al aangegeven waarom met deze rechtsgrond rekening moet worden gehouden.
viewtopic.php?p=2717459#p2717459

En voor tttlocke was dit wel duidelijk. Het gaat hier om wat mensen willen lezen.

Precies, dat laatste! @ttlocke valt toch ook onder mensen? En wat die leest, komt jou toevallig goed uit. En wat een ander leest, wuif je weg.
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 14 dec 2019 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30939
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jubileumaanbieding blijkt geen aanbieding

Ongelezen bericht door witte angora »

Weer zoiets. Dat het voor een jurist duidelijk is, maakt het nog niet duidelijk voor niet-juristen. Het is ook nog steeds geen inhoudelijk weerwoord op wat ik schreef.

Lady1234
Berichten: 27223
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Jubileumaanbieding blijkt geen aanbieding

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@alfatrion

Waarom hield u er niet gewoon rekening mee dat de Ts alleen maar pissig was!

alfatrion
Berichten: 21933
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Jubileumaanbieding blijkt geen aanbieding

Ongelezen bericht door alfatrion »

witte angora schreef:
14 dec 2019 19:42
Dat het voor een jurist duidelijk is, maakt het nog niet duidelijk voor niet-juristen.
Dit is nu onzin. Je hoeft niet over juridische kennis te beschikken om taalkundig te kunnen lezen. Als de juridische termen weg haalt dan staat er "met X kun je Y" en niet "hier is sprake van X en daarom kun je Y". En ook een leek kan vragen stellen. Dit is geen kwestie van niet juridisch onderlegd zijn maar willen dat het A of B is, niet goed lezen en moeite hebben met het uitstellen van het trekken van een conclussie.
Lady1234 schreef:
14 dec 2019 20:08
Waarom hield u er niet gewoon rekening mee dat de Ts alleen maar pissig was!
Hield ik daar geen rekening mee?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Jubileumaanbieding blijkt geen aanbieding

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zie nog steeds geen enkele agressieve misleiding door deze stoelen voor 899 euro te verkopen tijdens een jubileumactie. Misschien waren ze voorheen wel 999 euro .
Slechts een week of wat later gaan ze weer voor 849 euro weg.
Misschien wat restmodellen??

Je kunt als klant toch nooit precies weten wanneer en voor welke prijs er iets in de verkoop/ sales wordt gedaan?

Ik begrijp eerlijk gezegd dit gezeur niet....TS is accoord gegaan met die prijs, was er blij mee en vindt het nú nodig om Goossens zwart te maken , omdat de stoelen nú 50 euro minder kosten.
Laat hij ook eerst maar eens zeggen wat de normale prijs van zo.n stoel was vóór deze jubileumactie.
En mag Goossens svp zélf bepalen wanneer ze nogmaals willen zakken met de prijs? 🤨

Er wordt hier in elkaars haren gevlogen om niks ....vind ik.

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Jubileumaanbieding blijkt geen aanbieding

Ongelezen bericht door Radar »

En daarmee zetten we, na ongeveer een pagina aan berichten verwijderd hebben, dit topic op slot. Jammer dat er (van beide kanten) geen discussie gehouden kan worden zonder dat men uit de slof schiet. ^FG

Gesloten