| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarschuwing
-
Karel
Waarschuwing
90% van de schrijvers met een hotmail.com en of Yahoo.com adres liegen, bestaan niet etc. En diegene die wel bestaan hebben een normale provider en doen alsof ze helden zijn in weze zijn het lafaards.
Karel.
Karel.
-
An
Re: Waarschuwing
Huuuuhhhhhhhh????????? Dus die hun echte naam opgeven zijn lafaards? Nou jij durft zeg!
Poe poe da,s me wel ff wat zeg! An
Poe poe da,s me wel ff wat zeg! An
-
An
Oh, maar dat mag jij ook gerust wel weten hoor! Kep niks te verbergen. Maar dat jij dat zomaar over een ieder durft te zeggen!
An
An
-
Karel
Ik heb een vooruitziende blik en ik weet dat jij Meisje bent. Zo goed.
-
An
Moet ik nu bang worden ofzo? Maar je had het bijna goed, ik ben niet dat meisje, ja wel een meisje, maar een ander meisje. En ik mag niet jokken.
An
An
-
anne
Tja het lullige is als je wel je echte naam doorgeeft dan krijg je vaak van de leukste mensen een gaaf virus en tja dan moet je maar fake adres opgeven als er zulke zwakkelingen rondlopen pffffffffff
-
Rob
Kareltje,
Mijn naam is Rob en ik ben echt..alleen geef ik niet mijn echte mail...heb weinig zin in ongewenste mail!...niet zo snel conclusies trekken..heel erg fout
Mijn naam is Rob en ik ben echt..alleen geef ik niet mijn echte mail...heb weinig zin in ongewenste mail!...niet zo snel conclusies trekken..heel erg fout
-
An
Nu, ik denk van niet, maar zoek dat maar ff uit dan. Ik heb nu wel weer wat belangrijkers te doen dan deze kul.
En Anne, ja sorry hoor, dat ik bijna dezefde naam heb maar hij is wel echt.
An
En Anne, ja sorry hoor, dat ik bijna dezefde naam heb maar hij is wel echt.
An
-
anne
Pffff ik ben ook echt anne dus ik ben NIET An maar rob jij snapt het tenminste Karel ga slapen joh!
-
An
Ja Rob weet het wel denk ik. Ja, Kareltje, gaat slapen. En ik ga ook niet met jou naar de Efteling.
Over en sluiten. An
Over en sluiten. An
-
Rob
An en Anne,
Ja bedankt...Karel heeft niet zo'n hoog iq denk ik om het allemaal echt te begrijpen...tja
Ja bedankt...Karel heeft niet zo'n hoog iq denk ik om het allemaal echt te begrijpen...tja
-
anne
hahahahaha An ik mag jou wel zal wel aan de naam liggen ;-)
TRUSTE KARELTJEEEE
TRUSTE KARELTJEEEE
-
henk geluk
mijn naam is ook fake karel,maar je weet zeker niet dat dexia mee leest op dit forum!
vandaar fake (niet het mail adres)
vandaar fake (niet het mail adres)
-
An
Hè IQ? Komt me ook bekend voor. Zou hij dan ook ....... ah nee toch? Nou Rob en Anne ik mag jullie ook wel hoor! Truste dan iedereen. Jij ook hè Karel. Stand Nederland Portugal 1-1. Maar dit ff terzijde.
Groetjes An
Groetjes An