![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vriendelijke groet, Alida.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat is natuurlijk achteraf praten. Als je meteen in het eerste jaar was overleden, dan had je er weinig aan gehad als je net met sparen was begonnen.
Ik lees daar niets over indexeren !grun schreef: ↑05 jan 2020 18:49Op onderstaande link kunt u meer info vinden:
https://www.uitvaartdirekt.nl/uitvaartv ... r-ouderen/
Het zijn ook niet de polisvoorwaarden van de Ts, maar het is gewone algemene informatie.16again schreef: ↑05 jan 2020 23:18Ik lees daar niets over indexeren !grun schreef: ↑05 jan 2020 18:49Op onderstaande link kunt u meer info vinden:
https://www.uitvaartdirekt.nl/uitvaartv ... r-ouderen/
Dat is natuurlijk achteraf praten. Als je meteen in het eerste jaar was overleden, dan had je er weinig aan gehad als je net met sparen was begonnen.
Begrijpelijk voor nieuw afgesloten verzekering. Begin je een jaar later, dan moet de premie hoger zijn.
????
Dat hangt dus af van de variant van de verzekering die je afsluit, of het gelijkblijvende premie is of niet.16again schreef: ↑06 jan 2020 12:45Begrijpelijk voor nieuw afgesloten verzekering. Begin je een jaar later, dan moet de premie hoger zijn.
Niet duidelijk, voor mij althans, waarom de premie bij lopende verzekering omhoog moet ivm leeftijd.
Gestegen kosten voor uitvaart is een meer voor de hand liggende reden
Haha, dat is een vreemde vervanging van mijn bedoelde "risico". Zo wordt het wel wat onbegrijpelijk.
Goedemorgen Alida,Ik heb in het verleden (2007) bij de Fortisbank, wat overgenomen is door de ABN AMRO (Ardanta), een 'Uitvaartverzekering in Natura' afgesloten. Dat er een jaarlijkse indexering is door de prijsontwikkeling op de markt, daar kan ik nog inkomen. Maar er staat in de polisbijlagen dat er ook nog een leeftijdsafhankelijke indexering toegepast wordt. Ik heb een tijd geleden eens bij Radar gezien, dat er een man van ongeveer 80 jaar was, die inmiddels iets van E200,00 per maand voor zijn Uitvaartverzekering moest betalen!? Staat mij dat ook te wachten? Zo ja, wat zou dan uw advies zijn? Tussen haakjes, ik ben nu 62 jaar. Mijn hartelijke dank bij voorbaat, voor de eventuele reacties.
Vriendelijke groet, Alida.