Zara levert kapotte producten, klant de dupe
Geplaatst: 07 jan 2020 16:54
Buiten de vele andere klachten op internet over de service en klantvriendelijkheid van Zara zijn er nog specifieke klachten waar wij ook slachtoffer van zijn.
Ons verhaal in het kort:
Online een nieuwe jas gekocht, deze is op 30 december 2019 bezorgd
Op 02-01 de doos geopend en de jas gepast, er viel direct een knoop open
Diezelfde dag gelijk een retourmelding gemaakt per telefoon.
Geen probleem, we konden naar de winkel of de jas terug sturen en geld terug krijgen. Ruilen kon niet i.v.m voorraad
Toch eerst even via facebook chat vragen of het anders kon, aangezien wij slechte ervaringen hadden met de zara winkel bij ons in de buurt.
Toch werden wij naar de winkel gestuurd.
Daar aangekomen, nam de medewerker in eerste instantie de jas terug. Tot ze hoorde dat we het online hadden besteld en de jas hadden gepast.
Ze begon direct heel boos te roepen dat het absoluut niet teug kon.
Ruilen kon niet en geld terug al helemaal niet.
uiteindelijk zijn wij weg gestuurd uit de winkel met een kapotte jas.
De jas koste €100, is op dag 1 kapot maar wij hebben geen garantie.
Volgens mij mag dit niet zo maar.
Ik schrok enorm toen ik google reviews, trustpilot reviews, BNN Vara - Kassa fora en opiness Review las.
Wij zijn hier zeker niet alleen in, meerdere mensen hebben een soort gelijk probleem.
Wie kan ons helpen?
Ons verhaal in het kort:
Online een nieuwe jas gekocht, deze is op 30 december 2019 bezorgd
Op 02-01 de doos geopend en de jas gepast, er viel direct een knoop open
Diezelfde dag gelijk een retourmelding gemaakt per telefoon.
Geen probleem, we konden naar de winkel of de jas terug sturen en geld terug krijgen. Ruilen kon niet i.v.m voorraad
Toch eerst even via facebook chat vragen of het anders kon, aangezien wij slechte ervaringen hadden met de zara winkel bij ons in de buurt.
Toch werden wij naar de winkel gestuurd.
Daar aangekomen, nam de medewerker in eerste instantie de jas terug. Tot ze hoorde dat we het online hadden besteld en de jas hadden gepast.
Ze begon direct heel boos te roepen dat het absoluut niet teug kon.
Ruilen kon niet en geld terug al helemaal niet.
uiteindelijk zijn wij weg gestuurd uit de winkel met een kapotte jas.
De jas koste €100, is op dag 1 kapot maar wij hebben geen garantie.
Volgens mij mag dit niet zo maar.
Ik schrok enorm toen ik google reviews, trustpilot reviews, BNN Vara - Kassa fora en opiness Review las.
Wij zijn hier zeker niet alleen in, meerdere mensen hebben een soort gelijk probleem.
Wie kan ons helpen?