kruidvat internet bestellingen
Geplaatst: 30 jul 2004 09:26
Betreft: Kruidvat internet bestellingen.
vrijdag 30 juli 2004,
Geachte heer/mevrouw,
Op 19 juli heb ik via internet een digitale camera besteld, het betrof hier een HP photosmart 935 voor een prijs inclusief bezorgingkosten € 300.90; levertijd volgens de info op de site was enkele dagen.
Op 26 juli nog steeds geen camera en daar er volgens mij wel enkele dagen verstreken waren, contact opgenomen met de klantenservice via de telefoon, nadat 2 mailtjes van mij aan diezelfde klantenservice, onbeantwoord waren gebleven.
Om contact te krijgen met de klantenservice is wel heel veel geduld voor nodig, maar, na een fiks aantal minuten in de wacht gezeten te hebben een aardige man aan de lijn, met de belofte dat leverancier de volgende dag contact op zou nemen.
Dit is niet gebeurt en maar weer eens gebeld.
27 juli werd contact opgenomen met de klantenservice en de belofte werd gedaan, dat er onmiddellijk contact opgenomen zou worden met leverancier en ik door Kruidvat klantenservice teruggebeld zou worden.
Zo zijn er gedurende week 31 nogal wat beloftes gedaan en uiteindelijk werd ik teruggebeld met de mededeling dat de camera niet leverbaar was (28 juli) en beloofd werd dat het geld onmiddellijk teruggestort zou worden.
Tot op de dag vandaag, 30 juli, heb ik het geld nog niet op mijn bankrekening zien verschijnen en is het mij onmogelijk om telefonische contact met de klantenservice te krijgen.
In de loop der tijd heb ik nogal wat per internet besteld, maar deze toestand is mij nog nooit overkomen, veel beloven weinig geven, blijkt het credo van Kruidvat te zijn.
Gaarne zie ik het bedrag van € 300.90 onmiddellijk op mijn bankrekening, 51.96.97.995, tnv N van der Zwan, teruggestort, waarbij ik dan maar voorbij ga aan de telefoonkosten die ik zeer onnodig heb gemaakt en praten we nog niet eens over de frustraties door het eindeloze en vruchteloze wachten aan de telefoon
Het zal U duidelijk zijn, dat ik geen fan van Kruidvat internet bestellingen zal worden.
met vriendelijke groeten,
vrijdag 30 juli 2004,
Geachte heer/mevrouw,
Op 19 juli heb ik via internet een digitale camera besteld, het betrof hier een HP photosmart 935 voor een prijs inclusief bezorgingkosten € 300.90; levertijd volgens de info op de site was enkele dagen.
Op 26 juli nog steeds geen camera en daar er volgens mij wel enkele dagen verstreken waren, contact opgenomen met de klantenservice via de telefoon, nadat 2 mailtjes van mij aan diezelfde klantenservice, onbeantwoord waren gebleven.
Om contact te krijgen met de klantenservice is wel heel veel geduld voor nodig, maar, na een fiks aantal minuten in de wacht gezeten te hebben een aardige man aan de lijn, met de belofte dat leverancier de volgende dag contact op zou nemen.
Dit is niet gebeurt en maar weer eens gebeld.
27 juli werd contact opgenomen met de klantenservice en de belofte werd gedaan, dat er onmiddellijk contact opgenomen zou worden met leverancier en ik door Kruidvat klantenservice teruggebeld zou worden.
Zo zijn er gedurende week 31 nogal wat beloftes gedaan en uiteindelijk werd ik teruggebeld met de mededeling dat de camera niet leverbaar was (28 juli) en beloofd werd dat het geld onmiddellijk teruggestort zou worden.
Tot op de dag vandaag, 30 juli, heb ik het geld nog niet op mijn bankrekening zien verschijnen en is het mij onmogelijk om telefonische contact met de klantenservice te krijgen.
In de loop der tijd heb ik nogal wat per internet besteld, maar deze toestand is mij nog nooit overkomen, veel beloven weinig geven, blijkt het credo van Kruidvat te zijn.
Gaarne zie ik het bedrag van € 300.90 onmiddellijk op mijn bankrekening, 51.96.97.995, tnv N van der Zwan, teruggestort, waarbij ik dan maar voorbij ga aan de telefoonkosten die ik zeer onnodig heb gemaakt en praten we nog niet eens over de frustraties door het eindeloze en vruchteloze wachten aan de telefoon
Het zal U duidelijk zijn, dat ik geen fan van Kruidvat internet bestellingen zal worden.
met vriendelijke groeten,