Pagina 1 van 1

Liander stuurt factuur, maar lost probleem niet op

Geplaatst: 20 jan 2020 16:29
door Radar
Harold heeft midden in zijn huis een meterkast staan. Liander zou de meterkast verplaatsen, maar heeft dit uiteindelijk niet gedaan. Toch krijgt Harold een factuur en zweert Liander dat het werk voltooid is. Reden voor verslaggever Fons Hendriks om hier achteraan te gaan.

Maandag 20 januari om 20:30 in Radar bij AVROTROS op NPO 1.

Bekijk het fragment uit de uitzending: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ar-checkt/

Re: Liander stuurt factuur, maar lost probleem niet op

Geplaatst: 21 jan 2020 07:42
door Ivo.w
Tja, Liander.....

Die weten in het geheel niet wat 'klantvriendelijk' en 'service' betekenen. En de medewerkers zijn in het geheel niet op de hoogte van de regels waar hun werkgever zich aan moet houden.

Re: Liander stuurt factuur, maar lost probleem niet op

Geplaatst: 21 jan 2020 19:25
door Komkommertijd
Jammer , leuke uitzending maar 1 ding vergeten ze;

Wat is dat geen 90 cent per minuut nummer, dan doe ik het maar;

Gewone tarief 8.00 uur tot 18.00 uur op werkdagen; 088 5426444

Via Whats App 24 uren 7 dagen ; 06 52 797 989.

Als je Fons op kosten Avro Tros laat bellen, en niet deze noemde..... jammer :mrgreen: