Service Praxis Nihil
Geplaatst: 26 jan 2020 14:34
4,5 jaar geleden keukenkraan gekocht bij de praxis met 5 jaar garantie.
nu na al die jaren lekt het kraan en kraan draait door, dus werkt niet naar behoren.
kraan losgemaakt en naar de Praxis gebracht met het probleem, daar werd mij verteld dat ik de kraan niet hoefde te brengen maar alleen de klacht brengen, maar voorheen moest ik wel het apparaat brengen.
balie medewerker kon klacht niet oplossen, collega bij gehaald en deze kon het ook niet maar zei wel alles door te geven aan de manager en die zou alles regelen en mij maandag weer bellen en dat hij dan gaat kijken of het bedrijf die kan maken of dat ik een andere kraan krijg of eventueel mijn geld terug.
hele week gewacht en uiteindelijk heb ik vrijdag zelf gebeld maar de manager was al naar huis maar zondag zou ik zeker gebeld word want hij was er mee bezig en wachten op antwoord van het bedrijf, nee dus, dus ik zondag bellen en blijkt dat de manager van niets wist en hij dacht dat hij mij een week later moest bellen, vreemd eerst niets weten en daarna moest hij me na een week bellen.
oké zondag verteld hij mij dat ik zelf de kraan moest open maken en alles wat kapot is zelf maken en niet met de klachten moest komen en dus dat hij niets voor me kan doen, ik vroeg aan hem dat als ik zelf alles moet open maken en as het kraan kapot gaat wie dan de schuld heeft, ik kreeg doodleuk te horen dat ik dan zelf schuldig ben.
ook kwam hij met het antwoord dat zijn collega's niet wisten hoe te handelen en geen valse beloftes moesten geven.
dus een kraan of iets kopen met garantie betekend dat er geen garantie is bij de praxis, mocht er iets gebeuren dan zelf repareren.
Heeeeel erg slecht van de service.
nu na al die jaren lekt het kraan en kraan draait door, dus werkt niet naar behoren.
kraan losgemaakt en naar de Praxis gebracht met het probleem, daar werd mij verteld dat ik de kraan niet hoefde te brengen maar alleen de klacht brengen, maar voorheen moest ik wel het apparaat brengen.
balie medewerker kon klacht niet oplossen, collega bij gehaald en deze kon het ook niet maar zei wel alles door te geven aan de manager en die zou alles regelen en mij maandag weer bellen en dat hij dan gaat kijken of het bedrijf die kan maken of dat ik een andere kraan krijg of eventueel mijn geld terug.
hele week gewacht en uiteindelijk heb ik vrijdag zelf gebeld maar de manager was al naar huis maar zondag zou ik zeker gebeld word want hij was er mee bezig en wachten op antwoord van het bedrijf, nee dus, dus ik zondag bellen en blijkt dat de manager van niets wist en hij dacht dat hij mij een week later moest bellen, vreemd eerst niets weten en daarna moest hij me na een week bellen.
oké zondag verteld hij mij dat ik zelf de kraan moest open maken en alles wat kapot is zelf maken en niet met de klachten moest komen en dus dat hij niets voor me kan doen, ik vroeg aan hem dat als ik zelf alles moet open maken en as het kraan kapot gaat wie dan de schuld heeft, ik kreeg doodleuk te horen dat ik dan zelf schuldig ben.
ook kwam hij met het antwoord dat zijn collega's niet wisten hoe te handelen en geen valse beloftes moesten geven.
dus een kraan of iets kopen met garantie betekend dat er geen garantie is bij de praxis, mocht er iets gebeuren dan zelf repareren.
Heeeeel erg slecht van de service.