Slecht/geen beeld T-Mobile
Geplaatst: 27 jan 2020 16:17
Hallo,
Sinds september 2019 zijn wij lid bij T-mobile alles in een. Wij maken gebruik van glasvezel (500) en televisie.
Sinds september 219 hebben wij geen goeie televisie gehad en hapert het beeld constant. Ook als wij wat opnemen dat neem het apparaat het slechte beeld op wat dus in houdt dat wij geen normale televisie kunnen kijken.
Nu heb ik in de tussen tijd al meerdere monteurs gehad van Gideon en KPN. Beide kunnen ze mij niet helpen. Uiteindelijk heb ik na diversen malen gebeld ze voor het laatst op 2 januari 2020 gebeld. Vervolgens heb ik op 7 januari 2020 een e-mail ontvangen met dat ze bezig zijn en dat er na gekeken wordt. Uiteindelijk 20 dagen later, op 27 januari nog niets gehoord. Hierop zelf gebeld met t-mobile en daar wist de dame mij te vertellen dat er een probleem was met de glasvezel. Klanten die glasvezel en tv hebben kunnen hier last van hebben. Hierop de vraag gesteld wat kan ik nu?
U kunt niets doen en u moet wachten tot dat wij het probleem hebben opgelost, voordat er ook maar gekeken kon worden naar compensatie of iets. Dat kreeg ik te horen. Eerder heb ik ook al eens gevraagd of ik kon opzeggen. Toen hoorde ik dat dit niet mogelijk was tenzij ik een boette betaalde. U kunt alle begrijpen dat ik er boos ben en zeer ontevreden ben over het product.
Voor nu:
Afwachten tot het probleem opgelost is.
Wanneer
Dat konden ze mij niet vertellen......
De hamvraag
Wat kan ik en waar heb ik recht op na maanden lang geen tot slechte televisie te ontvangen.
Sinds september 2019 zijn wij lid bij T-mobile alles in een. Wij maken gebruik van glasvezel (500) en televisie.
Sinds september 219 hebben wij geen goeie televisie gehad en hapert het beeld constant. Ook als wij wat opnemen dat neem het apparaat het slechte beeld op wat dus in houdt dat wij geen normale televisie kunnen kijken.
Nu heb ik in de tussen tijd al meerdere monteurs gehad van Gideon en KPN. Beide kunnen ze mij niet helpen. Uiteindelijk heb ik na diversen malen gebeld ze voor het laatst op 2 januari 2020 gebeld. Vervolgens heb ik op 7 januari 2020 een e-mail ontvangen met dat ze bezig zijn en dat er na gekeken wordt. Uiteindelijk 20 dagen later, op 27 januari nog niets gehoord. Hierop zelf gebeld met t-mobile en daar wist de dame mij te vertellen dat er een probleem was met de glasvezel. Klanten die glasvezel en tv hebben kunnen hier last van hebben. Hierop de vraag gesteld wat kan ik nu?
U kunt niets doen en u moet wachten tot dat wij het probleem hebben opgelost, voordat er ook maar gekeken kon worden naar compensatie of iets. Dat kreeg ik te horen. Eerder heb ik ook al eens gevraagd of ik kon opzeggen. Toen hoorde ik dat dit niet mogelijk was tenzij ik een boette betaalde. U kunt alle begrijpen dat ik er boos ben en zeer ontevreden ben over het product.
Voor nu:
Afwachten tot het probleem opgelost is.
Wanneer
Dat konden ze mij niet vertellen......
De hamvraag
Wat kan ik en waar heb ik recht op na maanden lang geen tot slechte televisie te ontvangen.