PostNL en Paypal
Geplaatst: 31 jan 2020 16:47
Mijn probleem is dat er een paket retour gestuurd is en daar een bar code bij krijg zonder track and trace.
En je helemaal niks kunt met dat nummer.
Het word niet opgeslagen zeggen ze bij postNL.
Wat moet je dan met dat nummer?
Het gaat namelijk om een kleding stuk dat ik besteld had bij een Amerikaanse online winkel.
Maar achter af bleek toe ik het paket kreeg , dat het te klein was omdat dit bedrijf het liet maken in China.
Chinese maten.
Als ik dat geweten had , had ik daar niks besteld.
Maar nu wil het geval dat ik alles retour gestuurd heb naar de afzender in China op 15-11-2019 om 14.45
Foto's gemaakt van alles inclusief het verzend bewijs met de kosten.
Na over en weer mailen met het bedrijf dat de winkel zou moeten zijn .
Kreeg ik steeds te horen dat ik mijn paket moest terug sturen naar waar het vandaan kwam..
En ook steeds een ander persoon de mails beantwoorden.
Terwijl ik al duidelijk vermeld had meerdere keren dat het allang onderweg was en ik dus mij geld terug wilde.
Hier kwam ik niet verder.
Nu heb ik de mogelijkheid om paypal te laten onderzoek en te bemidelen.
Ik ben dus een dispuut aan gegaan.
En later omdat ik maar niks hoorde heb ik paypal telefonisch gesproken.
Een medewerker heeft alles bekeken en zei , u heeft alles goed gedaan, fotos en bewijs van verzending.
U hoeft nu verder niks te doen en ik hoor van ze als er een uitspaak zou zijn.
Intussen heb ik mails gehad waar ik bewijs moets aandragen in deze zaak....
Ik had immers al alles gegeven door middel van foto's en de email's.
Dus deed ik niks zoals afgesproken.
Nu komt de uitspaak dat ik niks uitbetaald krijg.
Dus weer gebeld met paypal , het verhaal weer uit gelegd.
Toen kreeg ik te horen dat ik postNL moets bellen over dat nummer dat op het verzend bewijs zat.
Want ik zou het wel eens naar mij zelf gestuurd hebben .
Als of ik nog eens €18.20 ga betalen om mijn geld terug te krijgen.
Met andere woorden , ik krijg niks terwijl ik niks meer hoeften aan te leveren ( BEWIJS FOTO'S ).
En de ene medewerker zegt ik kan de gespekken die we opnemen terug luisten of het klopt. En een andere zegt nee dat kan niet en moet ik schriftelijk toestemming voor geven.???
Alles werd openomen voor verbetering en training ... hoezo toestemming.
Met andere woorden kan ik naar mijn geld fluiten.
Het zou zelfs zo maar kunnen zijn dat mijn pakt nog ergens in een depot ligt en nooit is verstuurd.
Hoe kan ik dus nu mijn geld weer terug krijgen.
Bij Paypal spreken ze steeds vast of tegen,
PostNL zegt dat zij de nummer niet bewaren.
Maar er moet een register zijn waar die nummers in staan om te voorkomen dat ze in een korte tijd weer gebruikt worden.
Wie kan mij helpen?
En je helemaal niks kunt met dat nummer.
Het word niet opgeslagen zeggen ze bij postNL.
Wat moet je dan met dat nummer?
Het gaat namelijk om een kleding stuk dat ik besteld had bij een Amerikaanse online winkel.
Maar achter af bleek toe ik het paket kreeg , dat het te klein was omdat dit bedrijf het liet maken in China.
Chinese maten.
Als ik dat geweten had , had ik daar niks besteld.
Maar nu wil het geval dat ik alles retour gestuurd heb naar de afzender in China op 15-11-2019 om 14.45
Foto's gemaakt van alles inclusief het verzend bewijs met de kosten.
Na over en weer mailen met het bedrijf dat de winkel zou moeten zijn .
Kreeg ik steeds te horen dat ik mijn paket moest terug sturen naar waar het vandaan kwam..
En ook steeds een ander persoon de mails beantwoorden.
Terwijl ik al duidelijk vermeld had meerdere keren dat het allang onderweg was en ik dus mij geld terug wilde.
Hier kwam ik niet verder.
Nu heb ik de mogelijkheid om paypal te laten onderzoek en te bemidelen.
Ik ben dus een dispuut aan gegaan.
En later omdat ik maar niks hoorde heb ik paypal telefonisch gesproken.
Een medewerker heeft alles bekeken en zei , u heeft alles goed gedaan, fotos en bewijs van verzending.
U hoeft nu verder niks te doen en ik hoor van ze als er een uitspaak zou zijn.
Intussen heb ik mails gehad waar ik bewijs moets aandragen in deze zaak....
Ik had immers al alles gegeven door middel van foto's en de email's.
Dus deed ik niks zoals afgesproken.
Nu komt de uitspaak dat ik niks uitbetaald krijg.
Dus weer gebeld met paypal , het verhaal weer uit gelegd.
Toen kreeg ik te horen dat ik postNL moets bellen over dat nummer dat op het verzend bewijs zat.
Want ik zou het wel eens naar mij zelf gestuurd hebben .
Als of ik nog eens €18.20 ga betalen om mijn geld terug te krijgen.
Met andere woorden , ik krijg niks terwijl ik niks meer hoeften aan te leveren ( BEWIJS FOTO'S ).
En de ene medewerker zegt ik kan de gespekken die we opnemen terug luisten of het klopt. En een andere zegt nee dat kan niet en moet ik schriftelijk toestemming voor geven.???
Alles werd openomen voor verbetering en training ... hoezo toestemming.
Met andere woorden kan ik naar mijn geld fluiten.
Het zou zelfs zo maar kunnen zijn dat mijn pakt nog ergens in een depot ligt en nooit is verstuurd.
Hoe kan ik dus nu mijn geld weer terug krijgen.
Bij Paypal spreken ze steeds vast of tegen,
PostNL zegt dat zij de nummer niet bewaren.
Maar er moet een register zijn waar die nummers in staan om te voorkomen dat ze in een korte tijd weer gebruikt worden.
Wie kan mij helpen?