LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bitcoin-e-mails naklikken op advertentie met Waylon: hoe kom ik ervan af?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
fengshui

Bitcoin-e-mails naklikken op advertentie met Waylon: hoe kom ik ervan af?

Ongelezen bericht door fengshui »

Een tijdje geleden ben ik n.a.v. een filmpje van Waylon op een bitcoin site gaan kijken. Ik heb toen uit nieuwsgierigheid een aantal dingen aangeklikt en nu denk ik dat ik bij een of andere Nederlandse Formule van bitcoin zit. Dit is nooit mijn bedoeling geweest. Sindsdien krijg ik allerlei mailtjes met bedragen die ik verdiend heb en moet laten uitkeren, deze bedragen variëren, maar er zit wel een stijgende lijn in. Deze mailtjes negeer en verwijder ik. Veel van die berichten komen nu in mijn spam. Ik heb pas toch maar weer eentje geopend en daar schrok ik van. Ik zag dat ik een bedrag van 25 000 euro verschuldigd ben, met de tekst in de groene balk op het scherm: "Bevestig betaling". Deze bevestigingsknop heb ik niet durven aanklikken.
Ik heb nooit een account aangemaakt of bitcoins gekocht!
Hoe kom ik van deze e-mails af zonder dat ik in de problemen kom. Graag advies. Want dit houdt mij al tijdenlang onaangenaam bezig.
Help.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 feb 2020 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit

kuklos

Re: Bitcoin-e-mails naklikken op advertentie met Waylon: hoe kom ik ervan af?

Ongelezen bericht door kuklos »

Heb jij je ook ingeschreven om daadwerkelijk mee te gaan doen en ben je juridisch afdwingbare verplichtingen aangegaan?

fengshui

Ongelezen bericht door fengshui »

Van die verplichting weet ik dus niet. Ik heb de mailtjes steeds verwijderd en ben er niet op in gegaan, maar ik schijn een saldo te hebben die steeds verhoogd wordt.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Uit nieuwsgierigheid een aantal dingen aangeklikt. Zo kun je ook een auto kopen.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Helaas. Jij geeft zo weinig informatie dat wij je ook niet kunnen helpen.

Gesloten