| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geschil met New Skool Media over abonnement
Geschil met New Skool Media over abonnement
Hallo Radar,
al geruime tijd een conflict met New Skool Media over een jaarabonnement KNIPmode dat per 6 dec 2019 opgehouden is. Ze willen dat ik ook betaal voor de december en januari editie terwijl ik een mail van de abonnementenservice heb gekregen waarin duidelijk staat dat ik het laatste exemplaar 6 dec zou ontvangen.
Het wordt een discussie waarin mails verstuurd worden, en zelfs gedreigd wordt met incassobureaus.
Hopelijk kunnen jullie helpen dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet
Sophie Chermin
al geruime tijd een conflict met New Skool Media over een jaarabonnement KNIPmode dat per 6 dec 2019 opgehouden is. Ze willen dat ik ook betaal voor de december en januari editie terwijl ik een mail van de abonnementenservice heb gekregen waarin duidelijk staat dat ik het laatste exemplaar 6 dec zou ontvangen.
Het wordt een discussie waarin mails verstuurd worden, en zelfs gedreigd wordt met incassobureaus.
Hopelijk kunnen jullie helpen dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet
Sophie Chermin
Laatst gewijzigd door Radar op 06 feb 2020 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bijlagen verwijderd wegens aanwezigheid persoonlijke gegevens
Reden: Bijlagen verwijderd wegens aanwezigheid persoonlijke gegevens
-
moederslink
Re: Geschil met New Skool Media over abonnement
Heeft u het jaarabonnement op tijd opgezegd , dus ruim een maand vóór 6 december en daar een bewijs en bevestiging van? Behalve de mail dat het laatste exemplaar dus op 6 december zou komen?
-
Komkommertijd
U had een contract tot... maar was dit met automatisch stoppen of moest je dat zelf doen?
Die vraag weet alleen de aanvrager hopelijk nog.
Vele tijdschriften is aanbieding voor 1 jaar tegen leuke prijs, daarna duurder.. tenzij je tijdig op zegde.
Die vraag weet alleen de aanvrager hopelijk nog.
Vele tijdschriften is aanbieding voor 1 jaar tegen leuke prijs, daarna duurder.. tenzij je tijdig op zegde.
Ik zou graag eerst wat meer informatie willen. Wat voor abonnement had u? Per wanneer is het abonnement gestart? Voor welke periode heeft u het abonnement afgesloten? Wanneer heeft u uw abonnement opgezegd?
wat vind ik dit nu jammer,vrij naar juffrouw Ank,
begin december was dit nummer allang ontvangen,o ja ik ga opzeggen,toen zat januari al in de verzending,maandbladen worden ontzettend vroeg verstuurd,vroega zat je er weer voor een jaar aanvast,dus een nummer,zeker ook echt niet ingekeken..................
begin december was dit nummer allang ontvangen,o ja ik ga opzeggen,toen zat januari al in de verzending,maandbladen worden ontzettend vroeg verstuurd,vroega zat je er weer voor een jaar aanvast,dus een nummer,zeker ook echt niet ingekeken..................