Pagina 1 van 1

Slechte behandeling door KPN bij vernieuwen abonnement

Geplaatst: 09 feb 2020 11:00
door Hans1970EPE
Na jarenlang klant bij KPN, werd mijn abonnement steeds duurder. Heb gekeken wat bij mijn abonnement eventueel weg kon. Kwam toen uit bij onbeperkt bellen, en het kids pakket. Hierover gebeld met KPN, hun gaven toen aan dat ik een oud abonnement had, en als ik dat eraf zou halen uiteindelijk nog rond de €80,00 zou kwijt zijn. Mijn vrouw moest haar mobiele abonnement van KPN verlengen, en wij zijn toen naar het Phone House hier in Epe gegaan. Daar hebben ze ook gekeken naar ons thuis abonnement van KPN. Hun gaven aan dat dat veel goedkoper kon. Heb toen wel aangegeven dat ik Spotify, en Premium pakket wou behouden, en dat ik een tweede tv ontvanger heb. Hun hebben toen een pakket samengesteld, en zeiden dat dat er allemaal inzat, en dat ik na 2 maanden korting op €67,50 uit zou komen. Heb dat toen gedaan. Nu heb ik geen Spotify meer, en premium pakket is weg, en zit ik met een pakket waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Vandaag 8-2-2020 gebeld met KPN, en het probleem uitgelegd, ze zeiden dat ik een proeftijd had van 2 weken, en dat ze mijn oude abonnement nu niet meer terug konden zetten. Heb deze medewerker uitgelegd dat ik niks wis van een proeftijd, en dat ik graag mijn oude abonnement terug wilde, ondanks de hoge abonnementsprijs van €91,00 per maand. Wel kon hij Spotify Family, en premium pakket aanzetten, maar dan was ik €98,00 per maand kwijt. Heb toen gezegd, dat ik hiermee niet akkoord ging, en dat ik naar een andere provider zou overstappen. Hij gaaf aan dat dat geen probleem was. Dus KPN scheelt het geen ene mallemoer, dat je al jaren lid bent, en altijd netjes elke maand je abonnement betaald, je overstapt naar een andere provider.

Re: Slechte behandeling door KPN bij vernieuwen abonnement

Geplaatst: 09 feb 2020 22:19
door NeoDutchio
U bent bij Phonehouse geweest en zij hebben u schijnbaar een aanbieding gedaan die niet uitgevoerd is. Dat is dan ook uw eerste aanspreekpunt als er iets niet blijkt te kloppen.
Het nadeel is dat oude pakketten niet meer terug aangezet kunnen worden. Zodra u bent overgestapt vervalt dat oude abonnement.
De prijzen die u noemt zijn inderdaad zeer hoog. U kunt natuurlijk zelf ook op de site van KPN kijken wat andere mogelijkheden zijn.

De ervaring die u heeft met KPN heb ik zelf niet. Bij mij is er een tijdje geleden ook iets fout gegaan en bleek na een simpele aanpassing voor een jaar vast te zitten aan een pakket dat ik niet wilde. Dat is netjes uitgesproken en aangepast. Wie weet is er toch iets mogelijk.

En anders blijft overstappen over. Als u kosteloos kunt opzeggen is dat ook een keuze.

Re: Slechte behandeling door KPN bij vernieuwen abonnement

Geplaatst: 09 feb 2020 23:09
door Bob Schurkjens
Wat u nog kan doen is uw klacht met kopiëren plakken op Klachtenkompas.nl zetten. Afdeling KPN Klantenreacties CMT behandelt daar de klachten. Uw klacht wordt dan door een andere afdeling behandeld. Zelf heb ik daar positieve ervaring mee.

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/k ... 9a0f02f547

Re: Slechte behandeling door KPN bij vernieuwen abonnement

Geplaatst: 09 feb 2020 23:43
door Lady1234
Maar wat hebt u dan allemaal in dat pakket? U moet natuurlijk wel bij Phonehouse zijn, niet bij KPN.

Re: Slechte behandeling door KPN bij vernieuwen abonnement

Geplaatst: 26 feb 2020 13:01
door Randoflip
Ook ik heb een slechte ervaring met KPN. Plotseling werden eenzijdig de voorwaarden gewijzigd met name dat ik geen gratis spotify premium zou krijgen. Ik heb daarover gebeld en kreeg te horen dat ik een korting zou krijgen op mijn normale abonnement.
Nu blijk ik al jaren teveel betaald te hebben voor een spotify premium abonnement. Ik heb deze nooit geactiveerd omdat ik niet wist dat ik spotify premium had. Ik zit onder bewindvoering dus kon het niet weten.
Toen ik zei dat ik ging overstappen reageerde ze met :” o, dat is goed!”
Als ze willen verkopen kan alles maar als je wilt downgraden kan er niets.
Afschuwelijk bedrijf

Re: Slechte behandeling door KPN bij vernieuwen abonnement

Geplaatst: 26 feb 2020 13:08
door berndv
Randoflip schreef:
26 feb 2020 13:01
Nu blijk ik al jaren teveel betaald te hebben voor een spotify premium abonnement. Ik heb deze nooit geactiveerd omdat ik niet wist dat ik spotify premium had.
U heeft niet teveel betaald, u heeft van een inbegrepen dienst geen gebruik gemaakt.
Randoflip schreef:
26 feb 2020 13:01
Ik zit onder bewindvoering dus kon het niet weten.
U weet niet wat voor contracten u heeft?

Re: Slechte behandeling door KPN bij vernieuwen abonnement

Geplaatst: 26 feb 2020 13:19
door scontra
Randoflip schreef:
26 feb 2020 13:01
Ook ik heb een slechte ervaring met KPN.
Nu blijk ik al jaren teveel betaald te hebben voor een spotify premium abonnement. Ik heb deze nooit geactiveerd omdat ik niet wist dat ik spotify premium had.

Ik zit onder bewindvoering dus kon het niet weten.
Wat een slap excuses om te verhullen dat je zelf niet weet wat er allemaal in het door je zelf afgesloten abonnement zit.
Op "mijn KPN" kan je precies zien welke aanhangsels je allemaal in je abonnement hebt zitten en daar heb je geen bewindvoerder voor nodig.