Wehkamp maakt nieuwe account aan bij inlog op Facebook
Geplaatst: 12 feb 2020 19:21
Hallo,
Ik moet even mijn verhaal over deze situatie kwijt, want ik ben er nog steeds van in de war.
Ik heb bij al mijn websites waar ik lid van ben automatisch inloggen aanstaan. Zo ook voor wehkamp.nl
Ik heb toen een jas besteld omdat ik nog een fashioncheque van ongeveer 90 euro, nou deze jas paste niet helemaal goed dus die heb ik terug gestuurd, ik heb toen contact gehad met de klantenservice hoe dat het makkeljkste ging, dat was schijnbaar via de app van wehkamp. Dus ik heb toen de app gedownload, en zoals dat op vandaag met alle apps bijna kan, heb ik na het downloaden van de app gekozen voor inloggen via facebook. Daar heb ik een retour aanvraag aangemaakt en het pakket retour gestuurd, omdat ik bezorgd was hoe het ging met de fashioncheque heb ik weer contact gehad met de klantenservice, hoe dit dan teruggestort wordt. Nu daar zou ik een wehkamp cheque voor terug krijgen dus ik denk prima.
Ik kreeg na een paar dagen bericht in de app dat de retour was geaccepteerd en ik het tegoed op mijn account had bijgeschreven gekregen. Dus ik kijken op de normale computer, staat niks bij mijn account. IK weer contact met de klantenservice, geven ze aan, ja dat komt wel goed duurt vaak een paar dagen. Maar aanmiddels waren er schoenen in de aanbieding die ik graa gwilde hebben, dus ik advies aan hun gevraagd, geven ze aan, je kan ze eventueel bestellen met achteraf betalen en dan later betalen met de wehkamp cheque. Ik denk goed idee straks zijn ze uitverkocht. Nou ik van de week weer kijken op mijn account nog steeds geen tegoed dus ik ook weer naar de klantenservice toe, zeggen ze owh vreemd ik zie de code wel staan, ik geef hem je hem zo door kan je hem invoeren.
Dus ik denk oke fijn, ik de code invoeren krijg ik steeds een foutmelding, weer contact met de klantenservice, bleek een foutmelding te zijn, moest ik vandaag nog maar eens proberen. Dus ik vandaag nogmaals contact met de klantenservice hele verhaal uitgelegd, Blijkt nu dat via de app met facebook te koppelen een nieuwe account is gemaakt en daarop mijn tegoed is gekomen, en dat ik besteld heb op mijn normale account en dat helaas voor mij ik de wehkamp cheque alleen kan gebruiken op het account waarop hij gekoppeld is, Dus ik reageer stomverbaasd ik weet niet eens dat ik twee accounts heb ik sta altijd vast ingelogd, maar er was absoluut geen oplossing mogelijk, ik kan de cheque niet gebruiken voor mijn aankoop
Ik ben er nog steeds van in shock, en vraag mij uberhaupt af of dit wel mag, want er is zoiezo altijd toch veel te doen om waardecheques dat ze eigenlijk ook nooit kunnen vervallen etc. Ik vind het heel raar dat ik een tegoed heb op mijn naam, maar omdat ik zonder het te weten heb besteld met 2 accounts ik dit tegoed niet kan gebruiken.
Met vriendelijke groet
Danny
Ik moet even mijn verhaal over deze situatie kwijt, want ik ben er nog steeds van in de war.
Ik heb bij al mijn websites waar ik lid van ben automatisch inloggen aanstaan. Zo ook voor wehkamp.nl
Ik heb toen een jas besteld omdat ik nog een fashioncheque van ongeveer 90 euro, nou deze jas paste niet helemaal goed dus die heb ik terug gestuurd, ik heb toen contact gehad met de klantenservice hoe dat het makkeljkste ging, dat was schijnbaar via de app van wehkamp. Dus ik heb toen de app gedownload, en zoals dat op vandaag met alle apps bijna kan, heb ik na het downloaden van de app gekozen voor inloggen via facebook. Daar heb ik een retour aanvraag aangemaakt en het pakket retour gestuurd, omdat ik bezorgd was hoe het ging met de fashioncheque heb ik weer contact gehad met de klantenservice, hoe dit dan teruggestort wordt. Nu daar zou ik een wehkamp cheque voor terug krijgen dus ik denk prima.
Ik kreeg na een paar dagen bericht in de app dat de retour was geaccepteerd en ik het tegoed op mijn account had bijgeschreven gekregen. Dus ik kijken op de normale computer, staat niks bij mijn account. IK weer contact met de klantenservice, geven ze aan, ja dat komt wel goed duurt vaak een paar dagen. Maar aanmiddels waren er schoenen in de aanbieding die ik graa gwilde hebben, dus ik advies aan hun gevraagd, geven ze aan, je kan ze eventueel bestellen met achteraf betalen en dan later betalen met de wehkamp cheque. Ik denk goed idee straks zijn ze uitverkocht. Nou ik van de week weer kijken op mijn account nog steeds geen tegoed dus ik ook weer naar de klantenservice toe, zeggen ze owh vreemd ik zie de code wel staan, ik geef hem je hem zo door kan je hem invoeren.
Dus ik denk oke fijn, ik de code invoeren krijg ik steeds een foutmelding, weer contact met de klantenservice, bleek een foutmelding te zijn, moest ik vandaag nog maar eens proberen. Dus ik vandaag nogmaals contact met de klantenservice hele verhaal uitgelegd, Blijkt nu dat via de app met facebook te koppelen een nieuwe account is gemaakt en daarop mijn tegoed is gekomen, en dat ik besteld heb op mijn normale account en dat helaas voor mij ik de wehkamp cheque alleen kan gebruiken op het account waarop hij gekoppeld is, Dus ik reageer stomverbaasd ik weet niet eens dat ik twee accounts heb ik sta altijd vast ingelogd, maar er was absoluut geen oplossing mogelijk, ik kan de cheque niet gebruiken voor mijn aankoop
Ik ben er nog steeds van in shock, en vraag mij uberhaupt af of dit wel mag, want er is zoiezo altijd toch veel te doen om waardecheques dat ze eigenlijk ook nooit kunnen vervallen etc. Ik vind het heel raar dat ik een tegoed heb op mijn naam, maar omdat ik zonder het te weten heb besteld met 2 accounts ik dit tegoed niet kan gebruiken.
Met vriendelijke groet
Danny