Medipoint: ik word er gek van
Geplaatst: 13 feb 2020 14:27
Hallo allemaal
Ik ben sinds me 19e afhankelijk van spullen ivm gezondheid denk aan hoog-laag bed, rolstoel, scootmobiel, douchehulpen etc.
Vorig jaar heb ik een melding gemaakt dat mijn AD-matras helemaal was doorgelegen. Was na paar jaar dus ja dat kon gewoon en ik zou na paar weken krijgen. Na paar weken telefoon ja matras is er dus we komen morgen langs... geen probleem.
Komen ze de dag erna hier met een matras wat 12 cm DUNNER was als voor mij nodig was. Ik moest het maar proberen een paar weken. Ik zou na 6 weken worden gebeld hoe het ging.... en u raad het al niets gehoor na 6 maanden zelf gaan bellen.
Nee mevrouw dit hebben wij nooit gezegd.....
Maar er moest een nieuw matras gemaakt worden en dat ging 6 weken duren.... na 11 weken telefoon ja we komen morgen het matras brengen..... krijg je een tijdsblok en nee hoor niemand die kwam. ik bellen nee mevrouw we hebben u helemaal niet gebeld matras is er nog niet..... en ja hoor weer wachten....... dit was een paar weken terug dat ik eindelijk een goed matras had (na augustus 1e matras levering)
Afgelopen dinsdag ging mijn hoog laag bed kapot ik heb toen medipoint gebeld en er kwam die avond nog iemand naar me toe.
Toen hij even had gekeken schrok hij best het bed wat ik heb is inmiddels 23 jaar oud en totaal afgekeurd.
Hij heeft gezorgd dat ik iig kon slapen en zou woensdag gaan regelen dat ik een nieuw bed zou krijgen.
Gisteren kreeg ik telefoon en die vrouw was echt behulpzaam ze had geregeld dat ik vandaag (donderdag) een nieuwe zou krijgen.
Vanmorgen wordt er aan gebeld en waar ik al bang voor was gebeurde geen bed..... de mannen zeiden ja we hebben alleen een bed bodem gekregen, maar alles is kapot aan bed en de bodem die niet eens past (ivm gewicht en maat bed)
De mannen weg gegaan en wij weer wachten op telefoon (de mannen hadden de planning gebeld en ik mocht dit niet horen!!!!!) (die mannen vonden het ook echt niet goed dat ik niets mocht horen)
Me man net gebeld en gevraagd hoe het zit en hoe laat ik vandaag me bed krijg..... niet dus moet wachten. Ik ben afhankelijk van dit bed en ik zit nu rechtop en is geen mogelijkheid om te gaan liggen kunnen dit niet met de hand doen kan alleen elektrisch en je raad het al dit is kapot!!
Heb me ziekenfonds al gebeld en hun kunnen niets doen omdat dit vanuit de wmo gaat.
Wat hebben jullie voor tips want ik kan nu niets en ik zit met me handen in me haar.
help help help
en nee dit is niet het enigste "probleem" in de laatste paar weken maar dit is nu echt belangrijkste
ik weet wel ik zal medipoint nooit meer vertrouwen want ze komen nooit hun beloftes na en heb dit in 3 maanden tijd nu 4x meegemaakt
Ik ben sinds me 19e afhankelijk van spullen ivm gezondheid denk aan hoog-laag bed, rolstoel, scootmobiel, douchehulpen etc.
Vorig jaar heb ik een melding gemaakt dat mijn AD-matras helemaal was doorgelegen. Was na paar jaar dus ja dat kon gewoon en ik zou na paar weken krijgen. Na paar weken telefoon ja matras is er dus we komen morgen langs... geen probleem.
Komen ze de dag erna hier met een matras wat 12 cm DUNNER was als voor mij nodig was. Ik moest het maar proberen een paar weken. Ik zou na 6 weken worden gebeld hoe het ging.... en u raad het al niets gehoor na 6 maanden zelf gaan bellen.
Nee mevrouw dit hebben wij nooit gezegd.....
Maar er moest een nieuw matras gemaakt worden en dat ging 6 weken duren.... na 11 weken telefoon ja we komen morgen het matras brengen..... krijg je een tijdsblok en nee hoor niemand die kwam. ik bellen nee mevrouw we hebben u helemaal niet gebeld matras is er nog niet..... en ja hoor weer wachten....... dit was een paar weken terug dat ik eindelijk een goed matras had (na augustus 1e matras levering)
Afgelopen dinsdag ging mijn hoog laag bed kapot ik heb toen medipoint gebeld en er kwam die avond nog iemand naar me toe.
Toen hij even had gekeken schrok hij best het bed wat ik heb is inmiddels 23 jaar oud en totaal afgekeurd.
Hij heeft gezorgd dat ik iig kon slapen en zou woensdag gaan regelen dat ik een nieuw bed zou krijgen.
Gisteren kreeg ik telefoon en die vrouw was echt behulpzaam ze had geregeld dat ik vandaag (donderdag) een nieuwe zou krijgen.
Vanmorgen wordt er aan gebeld en waar ik al bang voor was gebeurde geen bed..... de mannen zeiden ja we hebben alleen een bed bodem gekregen, maar alles is kapot aan bed en de bodem die niet eens past (ivm gewicht en maat bed)
De mannen weg gegaan en wij weer wachten op telefoon (de mannen hadden de planning gebeld en ik mocht dit niet horen!!!!!) (die mannen vonden het ook echt niet goed dat ik niets mocht horen)
Me man net gebeld en gevraagd hoe het zit en hoe laat ik vandaag me bed krijg..... niet dus moet wachten. Ik ben afhankelijk van dit bed en ik zit nu rechtop en is geen mogelijkheid om te gaan liggen kunnen dit niet met de hand doen kan alleen elektrisch en je raad het al dit is kapot!!
Heb me ziekenfonds al gebeld en hun kunnen niets doen omdat dit vanuit de wmo gaat.
Wat hebben jullie voor tips want ik kan nu niets en ik zit met me handen in me haar.
help help help
en nee dit is niet het enigste "probleem" in de laatste paar weken maar dit is nu echt belangrijkste
ik weet wel ik zal medipoint nooit meer vertrouwen want ze komen nooit hun beloftes na en heb dit in 3 maanden tijd nu 4x meegemaakt