NS Klantenservice weigert Klachtenprocedure conform NS-AVR
Geplaatst: 17 feb 2020 17:17
NS heeft een klachtenprocedure en geeft op haar webpagina https://www.ns.nl/klantenservice/overig ... eling.html aan dat ik die kan starten via de Chat.
Op die pagina wordt ook verwezen naar de voorwaarden (NS-AVR: https://www.ns.nl/binaries/_ht_15251841 ... aarden.pdf) waarin over de klachtenprocedure staat oa "Als u schriftelijk of via een achtergelaten elektronisch bericht een klacht indient, geeft NS u binnen vier weken schriftelijk of per e-mail antwoord, of laat NS u weten wanneer NS u zal antwoorden en of u nog meer informatie moet verschaffen over uw klacht of bewijsstukken moet opsturen. "
Op het moment dat ik een klacht wil laten registreren via de chat en expliciet vraag om terugkoppeling krijg ik bij herhaling het antwoord dat NS Klantenservice de klacht registreert en ik GEEN terugkoppeling zal krijgen. Zelfs als ik ze aanspreek op hun eigen NS-AVR blijft het stil. Kortom: NS weigert een klachtenbehandeling conform hun eigen voorwaarden.
Wat kan ik hiermee doen ?
Op die pagina wordt ook verwezen naar de voorwaarden (NS-AVR: https://www.ns.nl/binaries/_ht_15251841 ... aarden.pdf) waarin over de klachtenprocedure staat oa "Als u schriftelijk of via een achtergelaten elektronisch bericht een klacht indient, geeft NS u binnen vier weken schriftelijk of per e-mail antwoord, of laat NS u weten wanneer NS u zal antwoorden en of u nog meer informatie moet verschaffen over uw klacht of bewijsstukken moet opsturen. "
Op het moment dat ik een klacht wil laten registreren via de chat en expliciet vraag om terugkoppeling krijg ik bij herhaling het antwoord dat NS Klantenservice de klacht registreert en ik GEEN terugkoppeling zal krijgen. Zelfs als ik ze aanspreek op hun eigen NS-AVR blijft het stil. Kortom: NS weigert een klachtenbehandeling conform hun eigen voorwaarden.
Wat kan ik hiermee doen ?