Pagina 1 van 1
Ontevreden over Containerservice Segerink Oldenzaal
Geplaatst: 19 feb 2020 19:20
door Thomas0541
Containerservice Segerink levert niet volgens afspraak. De vuilcontainer wordt vaak niet op de ingeplande dag schoongemaakt en als ze wel komen dan wordt de vuilcontainer met een hogedrukspuit behandeld en blijft hardnekkig vuil zitten en wordt de container kletsnat en vies afgeleverd.
Ondanks eerdere contacten met Segerink en toezeggingen van hun kant is er geen verbetering. Ik wil graag mijn abonnementsgeld terug van de wasbeurten van januari en februari 2020.
Er wordt niet gereageerd op mail en de telefoon wordt niet beantwoord....
Wat te doen?
Re: Ontevreden over Containerservice Segerink Oldenzaal
Geplaatst: 21 feb 2020 01:31
door rvjapio
Melden op klachtenkompas.nl en klacht.nl
Re: Ontevreden over Containerservice Segerink Oldenzaal
Geplaatst: 21 feb 2020 07:50
door Komkommertijd
Graag een lijstje van goede bedrijven!
De groene bak doe ik zelf het de spuit.
De Oranje alleen met schoon plastic of in extra zak.
De Grijze bak nooit los vuil in doen en na 23 jaren nog keurige schone bak.....
Als je ziet wat sommige erin pleuren, dat krijg je erg moeilijk schoon.
U mag blij zijn dat ze nog gespoten worden, vele betalen voor niets en dan komen ze helemaal niet!
Re: Ontevreden over Containerservice Segerink Oldenzaal
Geplaatst: 19 jun 2020 14:28
door artes
Hallo, Heb je inmiddels al contact kunnen krijgen ? Ik heb hetzelfde probleem met CSS. Ik kan ook geen telefonisch- of mailcontact krijgen. Ook bij het bedrijf zelf zit de deur dicht. Heb je misschien een ander telefoonnummer van Segerink of het woonadres?
Re: Ontevreden over Containerservice Segerink Oldenzaal
Geplaatst: 19 jun 2020 15:58
door berndv
artes schreef: ↑19 jun 2020 14:28
Heb je misschien een ander telefoonnummer van Segerink of het woonadres?
en dan? U wilt bij het privé-adres verhaal gaan halen? Natuurlijk kan dat, maar ik zou het niet aanraden, ik zou het gewoon zakelijk houden en niet bij directeuren privé thuis een bezoek gaan brengen.
U zou ze in gebreke kunnen stellen en ze een laatste kans geven om hun fout te herstellen, geven ze geen gehoor kunt u de overeenkomst ontbinden. Vervolgens zult u natuurlijk wel moeten aantonen dat ze in gebreke zijn. U moet dus aantonen dat ze hun werk niet goed afleveren.