Grote teleurstelling Autohuis Wilmers Apeldoorn
Geplaatst: 21 feb 2020 11:51
Deze garage verkoopt iig aan mij een helemaal versleten auto, opgelapt voor de verkoop en laat de koper vervolgens met peperdure reparaties zitten!!!
Mijn verhaal:
Als een alleenstaande moeder met 2 kinderen een betrouwbare auto nodig voor mijn werk. (Dit was in eind November 2019) Duidelijk aangegeven wat mijn situatie was. De auto van mij net overleden vader uit 2011 (te duur in onderhoud en te zwaar voor mij) op ingeleverd, ik moest €550,- bijbetalen voor een auto uit 2008. Ik moest er meer dan 2 weken op wachten en was dus autoloos, moest zelf elke x vragen wanneer ze hem kwamen leveren. Eindelijk kwam hij, er brandde een controlelampje, de achterportieren konden niet open. Plus de achterklep ging niet open. (Op zich al bijzonder, want er is een APK-rapport bij aflevering afgegeven).En hij maakte nogal lawaai. Er werd mij verzekerd dat dat lawaai de lichte motor is en dat dat normaal was. Vervolgens ging er bij 1 keer een wat verder stuk hebben gereden nog een lampje branden. Ik moest op mijn eigen kosten van Vlissingen naar Apeldoorn voor een reparatie. Uiteindelijk waren de controle lampjes wel uit en gaat de achterklep soms wel open. Het geluid werd elke keer harder. Toch naar een garage geweest op 1 januari. Druklager en vliegwiel versleten. Er werd door de garage aangegeven, niet meer mee rijden en dure reparatie want de koppeling moet vervangen worden, zij verzekerde mij dat garage Wilmers dit al had kunnen horen, zeker bij de reparatie van de 12 december. Ik heb mijn laatste €550 aan garage Wilmers gegeven. Garage Wilmers geeft niet thuis, ik heb diverse malen contact opgenomen dat ik in elk geval de €550 terug wil zodat ik de auto kan repareren, ik heb 2 weken onbetaald thuis gezeten en moet nu een auto huren om naar mijn werk te gaan. Garage Wilmers geeft niet thuis, wil alleen door de telefoon iets bespreken, maar niks op de app of mail. Terwijl mij is aangeraden alles schriftelijk te doen. Ik voel me zwaar opgelicht en zit zwaar in de problemen nu.
Reactie van de eigenaar2 weken geleden:
Beste Mirjam ,
U had mij benaderd via WhatsApp . Ik heb via WhatsApp ook aangegeven dat ik de auto in onze werkplaats wil gaan herstellen . Als u mij niet de gelegenheid geeft voor herstel dan word het moeilijk . Bij deze wil ik u nogmaals aangeven dat wij staan voor hetgeen wat moet gebeuren maar dan moet u als klant ons wel daar de kans voor geven en dat is tot op heden niet gebeurd .
(klinklare onzin MK)
29-01-2020: Ik heb diverse malen geprobeerd contact op te nemen, u geeft niet thuis. Ik kan er al 4 weken niet meer rijden en moet een auto huren om naar mijn werk te gaan. Geld voor een reparatie heb ik niet. Jullie hadden toen al kunnen horen dat druklager en vliegwiel versleten waren.
21-02-2020
Update: Versnellingsbak moet ook vervangen worden. Ook totaal versleten. Meneer zei mij met de reparatie mee te betalen, als ik de recensies zou laten weghalen en zelf weghalen, ik zei als u mij per mail bevestigd dat u mee helpt met de factuur, dan haal ik ze weg. De rest al gevraagd de recensies te verwijderen. Taal nog teken van garage Wilmers (niet verwacht ook hoor) Ik had groen licht gegeven voor de reparatie van koppeling en versnellingsbak, nu staat hij nog steeds bij de monteur wat ik heb geen €1400,-. Nog kwamen er wat dingen aan het licht, zo is de uitlaat helemaal dichtgekit en er is iets met de achteras. Ook gaan de achterportieren nog niet open en de achterklep soms. Maar daar heb ik helemaal geen geld voor. Hij houdt zich dus niet aan afspraken!!!! Ik huur nu al 6 weken een auto met alle kosten van dien voor een auto gekocht bij deze garage eind november, heb er 2 weken mee kunnen rijden in totaal. Ik ga dit overal rondbazuinen op social media, ik ga over al klachten indienen, ik ga desnoods naar de media, want deze man heeft mij zware financiële problemen bezorgd, niet alleen dat maar hij heeft bewust mijn leven en dat van mijn kinderen in gevaar gebracht, door deze totaal afgeragde auto aan mij te verkopen, terwijl ik heb gemeld dat ik een betrouwbare auto nodig had voor mij, ik werk door het hele land en mijn 2 kinderen
Mijn verhaal:
Als een alleenstaande moeder met 2 kinderen een betrouwbare auto nodig voor mijn werk. (Dit was in eind November 2019) Duidelijk aangegeven wat mijn situatie was. De auto van mij net overleden vader uit 2011 (te duur in onderhoud en te zwaar voor mij) op ingeleverd, ik moest €550,- bijbetalen voor een auto uit 2008. Ik moest er meer dan 2 weken op wachten en was dus autoloos, moest zelf elke x vragen wanneer ze hem kwamen leveren. Eindelijk kwam hij, er brandde een controlelampje, de achterportieren konden niet open. Plus de achterklep ging niet open. (Op zich al bijzonder, want er is een APK-rapport bij aflevering afgegeven).En hij maakte nogal lawaai. Er werd mij verzekerd dat dat lawaai de lichte motor is en dat dat normaal was. Vervolgens ging er bij 1 keer een wat verder stuk hebben gereden nog een lampje branden. Ik moest op mijn eigen kosten van Vlissingen naar Apeldoorn voor een reparatie. Uiteindelijk waren de controle lampjes wel uit en gaat de achterklep soms wel open. Het geluid werd elke keer harder. Toch naar een garage geweest op 1 januari. Druklager en vliegwiel versleten. Er werd door de garage aangegeven, niet meer mee rijden en dure reparatie want de koppeling moet vervangen worden, zij verzekerde mij dat garage Wilmers dit al had kunnen horen, zeker bij de reparatie van de 12 december. Ik heb mijn laatste €550 aan garage Wilmers gegeven. Garage Wilmers geeft niet thuis, ik heb diverse malen contact opgenomen dat ik in elk geval de €550 terug wil zodat ik de auto kan repareren, ik heb 2 weken onbetaald thuis gezeten en moet nu een auto huren om naar mijn werk te gaan. Garage Wilmers geeft niet thuis, wil alleen door de telefoon iets bespreken, maar niks op de app of mail. Terwijl mij is aangeraden alles schriftelijk te doen. Ik voel me zwaar opgelicht en zit zwaar in de problemen nu.
Reactie van de eigenaar2 weken geleden:
Beste Mirjam ,
U had mij benaderd via WhatsApp . Ik heb via WhatsApp ook aangegeven dat ik de auto in onze werkplaats wil gaan herstellen . Als u mij niet de gelegenheid geeft voor herstel dan word het moeilijk . Bij deze wil ik u nogmaals aangeven dat wij staan voor hetgeen wat moet gebeuren maar dan moet u als klant ons wel daar de kans voor geven en dat is tot op heden niet gebeurd .
(klinklare onzin MK)
29-01-2020: Ik heb diverse malen geprobeerd contact op te nemen, u geeft niet thuis. Ik kan er al 4 weken niet meer rijden en moet een auto huren om naar mijn werk te gaan. Geld voor een reparatie heb ik niet. Jullie hadden toen al kunnen horen dat druklager en vliegwiel versleten waren.
21-02-2020
Update: Versnellingsbak moet ook vervangen worden. Ook totaal versleten. Meneer zei mij met de reparatie mee te betalen, als ik de recensies zou laten weghalen en zelf weghalen, ik zei als u mij per mail bevestigd dat u mee helpt met de factuur, dan haal ik ze weg. De rest al gevraagd de recensies te verwijderen. Taal nog teken van garage Wilmers (niet verwacht ook hoor) Ik had groen licht gegeven voor de reparatie van koppeling en versnellingsbak, nu staat hij nog steeds bij de monteur wat ik heb geen €1400,-. Nog kwamen er wat dingen aan het licht, zo is de uitlaat helemaal dichtgekit en er is iets met de achteras. Ook gaan de achterportieren nog niet open en de achterklep soms. Maar daar heb ik helemaal geen geld voor. Hij houdt zich dus niet aan afspraken!!!! Ik huur nu al 6 weken een auto met alle kosten van dien voor een auto gekocht bij deze garage eind november, heb er 2 weken mee kunnen rijden in totaal. Ik ga dit overal rondbazuinen op social media, ik ga over al klachten indienen, ik ga desnoods naar de media, want deze man heeft mij zware financiële problemen bezorgd, niet alleen dat maar hij heeft bewust mijn leven en dat van mijn kinderen in gevaar gebracht, door deze totaal afgeragde auto aan mij te verkopen, terwijl ik heb gemeld dat ik een betrouwbare auto nodig had voor mij, ik werk door het hele land en mijn 2 kinderen