T-Mobile-internetprobleem duurt nu al 11 weken
Geplaatst: 01 mar 2020 13:18
Beste forum lezers,
Wij hebben al 11 weken probleem met het internetverbinding in de woning. Elke dag tussen 19.00 uur en 23.30 uur valt het internetverbinding van 100 mb naar 0,5 mb. We proberen al weken t mobile te bereiken er zijn monteurs langs gekomen en ben nog steeds niet verholpen. Ik betaal elke maand mijn abonnement terwijl ik s avonds wanneer iedereen het gebruikt geen internet heb.
Ik wordt telefonisch niet geholpen. Ik wordt elke dag van kastje naar het muur gestuurd. Ze geven aan dat ik moet wachten. Ik ben nu 11 weken verder. Ik wil mijn abonnement niet betalen maar dan krijg ik problemen met de incasso. Ik betaal elk maand volledig het abonnement maar kan niet volledig gebruik van maken. Is dit nou terecht? HELP wat moet ik doen?
Hoor graag jullie tips opmerkingen advies bedankt.
Met vriendelijke groet,
Turap
Wij hebben al 11 weken probleem met het internetverbinding in de woning. Elke dag tussen 19.00 uur en 23.30 uur valt het internetverbinding van 100 mb naar 0,5 mb. We proberen al weken t mobile te bereiken er zijn monteurs langs gekomen en ben nog steeds niet verholpen. Ik betaal elke maand mijn abonnement terwijl ik s avonds wanneer iedereen het gebruikt geen internet heb.
Ik wordt telefonisch niet geholpen. Ik wordt elke dag van kastje naar het muur gestuurd. Ze geven aan dat ik moet wachten. Ik ben nu 11 weken verder. Ik wil mijn abonnement niet betalen maar dan krijg ik problemen met de incasso. Ik betaal elk maand volledig het abonnement maar kan niet volledig gebruik van maken. Is dit nou terecht? HELP wat moet ik doen?
Hoor graag jullie tips opmerkingen advies bedankt.
Met vriendelijke groet,
Turap