Pagina 1 van 1

T-Mobile-internetprobleem duurt nu al 11 weken

Geplaatst: 01 mar 2020 13:18
door Turap
Beste forum lezers,
Wij hebben al 11 weken probleem met het internetverbinding in de woning. Elke dag tussen 19.00 uur en 23.30 uur valt het internetverbinding van 100 mb naar 0,5 mb. We proberen al weken t mobile te bereiken er zijn monteurs langs gekomen en ben nog steeds niet verholpen. Ik betaal elke maand mijn abonnement terwijl ik s avonds wanneer iedereen het gebruikt geen internet heb.
Ik wordt telefonisch niet geholpen. Ik wordt elke dag van kastje naar het muur gestuurd. Ze geven aan dat ik moet wachten. Ik ben nu 11 weken verder. Ik wil mijn abonnement niet betalen maar dan krijg ik problemen met de incasso. Ik betaal elk maand volledig het abonnement maar kan niet volledig gebruik van maken. Is dit nou terecht? HELP wat moet ik doen?
Hoor graag jullie tips opmerkingen advies bedankt.
Met vriendelijke groet,
Turap

Re: T-Mobile-internetprobleem duurt nu al 11 weken

Geplaatst: 01 mar 2020 14:28
door taxikemperman
U betaalt T-Mobile voor levering
Dit doen ze.
Dat er door externe factoren in / bij uw huis uw internet wegvalt is niet hun fout.

Re: T-Mobile-internetprobleem duurt nu al 11 weken

Geplaatst: 01 mar 2020 14:31
door Theotrucker
Valt je WiFi weg of de internet verbinding?

Re: T-Mobile-internetprobleem duurt nu al 11 weken

Geplaatst: 01 mar 2020 17:02
door sylvesterb
taxikemperman schreef:
01 mar 2020 14:28
Dat er door externe factoren in / bij uw huis uw internet wegvalt is niet hun fout.
Op welke basis trek je die conclusie dat het probleem bij TS in zijn huis zit? Op de summiere informatie van TS kun je weinig stellen wat de oorzaak is. Maar als het elke dag tussen 19.00 en 23.30 uur lijkt het congestie op de lijn, heb je toevallig kennissen/buren in dezelfde omgeving die ook T-Mobile hebben? Zo ja hebben die er ook last van?

Ben je echt 100% zeker dat het probleem niet in je wifi ligt (dit kan ook juist om die tijden last krijgen van verstoringen) dan kun je de kwestie voorleggen bij de geschillencommissie.

Re: T-Mobile-internetprobleem duurt nu al 11 weken

Geplaatst: 01 mar 2020 23:02
door Justmeagain
terwijl ik s avonds wanneer iedereen het gebruikt geen internet heb.

Misschien is uw bandbreedte niet toereikend als er meerdere apparaten tegelijkertijd aangesloten zijn.
Stel dat er 2 toestellen Netflix kijken op hoge resolutie dan blijft er weinig meer over vio de rest.

Re: T-Mobile-internetprobleem duurt nu al 11 weken

Geplaatst: 01 mar 2020 23:49
door Theotrucker
We krijgen geen antwoord. Maar dat zijn we hier gewend.
Als het via WiFi gaat, controleer of je buren hetzelfde kanaal gebruiken.

Re: T-Mobile-internetprobleem duurt nu al 11 weken

Geplaatst: 02 mar 2020 08:22
door berndv
Een klant van ons had onlangs ook een probleem met zijn internet. Ieder dag viel in de avonduren zijn internet weg of werd heel traag. Hij maakte binnenshuis gebruik van powerline adapters, dus internet via het stroomnet. De oorzaak heeft hij weten te achterhalen naar de LED-verlichting in zijn werkkdamer. Deze gaf zoveel interferentie op het stroomnet dat de powerline adapters niet meer goed werkten.

Maar goed, op basis van het verhaal van ts is moeilijk te bepalen waar het probleem vandaan komt. Wat voor internetabonnement heeft ts? Glas of xDSL? En hoe maakt ts binnenshuis verbinding?