Ziggo denkt niet mee bij problemen rond verhuizing
Geplaatst: 06 mar 2020 15:04
Afgelopen 2 jaar twee keer verhuisd. Waarvan een keer tijdelijk bij familie ingewoond omdat het huidige huis niet beschikbaar was. Ik wilde graag mijn Ziggo mailadres behouden. Op advies van Ziggo deze op een adres zonder internet gezet van familie waar we veel kwamen. Achteraf spijt van het opvolgen van dit advies.....
Daarna verhuisd naar ons huidige huis. Door een menselijke fout adreswijziging doorgegeven in plaats van verhuizing. Er is op huidige adres een nieuw abonnement gestart. Nu anderhalf jaar dubbele kosten.
Ziggo weigert elke vorm van meedenken in een oplossing. Wil graag geld houden en doet geen enkel voorstel. Blijft bewijslast van onze zijde opvragen die ondertussen ook geld heeft gekost.
Op de vraag inzage te krijgen in alle gegevens wordt je doorverwezen naar een apart gedeelte op site. Keurig aangevraagd, maar je krijgt enkel contactmomenten te zien. Geen inhoud. Daarvoor mag je weer langs een winkel met de ID. Daar maken ze een prinsscreen. Dat kan blijkbaar niet bij de klantenservice. Bijzonder dat woord " service" eerder "houmijnpootstijfenscheepafdienst" bij Ziggo
Helaas woon ik in een gebied waar andere providers niet aan internetsnelheid bieden wat Ziggo wel kan, anders was ik weggegaan.
Welke middelen kan ik inzetten om Ziggo aan het verstand te krijgen dat er mensen op de wereld zijn en dat bijna 1000 euro teveel betalen onnodig is. Mijn enige verzoek is om elkaar ergens te vinden in een oplossing, maar Ziggo wil niet meedenken. In geen enkele reactie zie je een zin over meedenken. Enkel dat ze begrijpen dat ik wel wil als klant.....
Herkenbaar? Iemand een idee voor snel internet in het buitengebied?
Daarna verhuisd naar ons huidige huis. Door een menselijke fout adreswijziging doorgegeven in plaats van verhuizing. Er is op huidige adres een nieuw abonnement gestart. Nu anderhalf jaar dubbele kosten.
Ziggo weigert elke vorm van meedenken in een oplossing. Wil graag geld houden en doet geen enkel voorstel. Blijft bewijslast van onze zijde opvragen die ondertussen ook geld heeft gekost.
Op de vraag inzage te krijgen in alle gegevens wordt je doorverwezen naar een apart gedeelte op site. Keurig aangevraagd, maar je krijgt enkel contactmomenten te zien. Geen inhoud. Daarvoor mag je weer langs een winkel met de ID. Daar maken ze een prinsscreen. Dat kan blijkbaar niet bij de klantenservice. Bijzonder dat woord " service" eerder "houmijnpootstijfenscheepafdienst" bij Ziggo
Helaas woon ik in een gebied waar andere providers niet aan internetsnelheid bieden wat Ziggo wel kan, anders was ik weggegaan.
Welke middelen kan ik inzetten om Ziggo aan het verstand te krijgen dat er mensen op de wereld zijn en dat bijna 1000 euro teveel betalen onnodig is. Mijn enige verzoek is om elkaar ergens te vinden in een oplossing, maar Ziggo wil niet meedenken. In geen enkele reactie zie je een zin over meedenken. Enkel dat ze begrijpen dat ik wel wil als klant.....
Herkenbaar? Iemand een idee voor snel internet in het buitengebied?