slechte service Samsung Electronics
Geplaatst: 08 mar 2020 11:15
Op 9-10-2017 heb ik een Samsung UE55KS7500 tv aangeschaft, op feb 2019(binnen de garantie) waren de printplaten van beeldscherm stuk. Tot 2x toe monteurs gehad die telkens de platen vervingen en 2e keer het gehele beeldscherm probleem leek opgelost.
Nu nog geen jaar later beeldscherm en geluid, op 2 maart 2020 en 1 dag na de software update stuk.
klacht gemeld vermoedelijke kosten 386 euro (een eventuele coulance van de fabrikant is reeds bij dit bedrag inbegrepen ) of korting op nieuwe tv.
De ene medewerker geeft aan 25% korting de andere 15%, na klacht hier over te hebben ingediend "we nemen contact op met een beter aanbod (terug bellen ho maar). Al met al voel ik mij goed in de maling genomen door dit gebrek aan service.
Dat een tv van 1300 euro na 2 1/2 jaar al stuk is al ronduit belachelijk en je dan verschuilen achter garantie is voorbij en dan misleidende richtlijnen te melden is je klanten in de maling te nemen.
dinsdag 10 maart komt de monteur afwachten wat hier uitkomt.
Nu nog geen jaar later beeldscherm en geluid, op 2 maart 2020 en 1 dag na de software update stuk.
klacht gemeld vermoedelijke kosten 386 euro (een eventuele coulance van de fabrikant is reeds bij dit bedrag inbegrepen ) of korting op nieuwe tv.
De ene medewerker geeft aan 25% korting de andere 15%, na klacht hier over te hebben ingediend "we nemen contact op met een beter aanbod (terug bellen ho maar). Al met al voel ik mij goed in de maling genomen door dit gebrek aan service.
Dat een tv van 1300 euro na 2 1/2 jaar al stuk is al ronduit belachelijk en je dan verschuilen achter garantie is voorbij en dan misleidende richtlijnen te melden is je klanten in de maling te nemen.
dinsdag 10 maart komt de monteur afwachten wat hier uitkomt.