Vakantiehuisje geblokkeerd door Booking.com
Geplaatst: 25 mar 2020 10:00
Beste,
Wij hebben eind februari 2020 onze nieuw vakantiehuisje aan huis geopend in Zandvoort. Dus vol aan de slag geweest om het prachtige huisje (al zeggen wij het zelf) te vullen met gasten. Ons aangesloten bij Booking.com. De reserveringen stroomden binnen. FANTASTISCH. Geweldig platform dachten wij nog. Echter wij ontvingen maar geen activeringscode van Booking, om heel terecht jouw lokatie te verifieren. Bleek dat we bij aanmelding geen huisnummer hadden ingevuld, werd overigens bij aanmelding ook nergens aangegeven. Maargoed, dus de helpdesk benaderd en zij vroegen ons om, heel terecht, een poststuk aan te leveren met het volledige huisadres. Zo gezegd, zo gedaan. Dit speelt sinds 20 februari jl. Nog altijd GEEN post gekregen van Booking met activeringscode. Terwijl het adres echt wel goed staat vermeld op de Booking site. Ook zouden wij contact hebben met een accountmanager van Booking, ook daar wachten wij al op sinds 20 februari. Echter de eerste gasten (was gelukkig nog voor de Coronacrisis) waren al geweest en intussen prachtige reviews mogen ontvangen. Zo leuk. Nu staan wij sinds 20 februari geblokkeerd wat betekent dat er geen boekingen meer binnenkwamen (was ook nog voor de crisis) en uitbetalingen werden niet meer gedaan (wij laten onze gasten via Booking.com betalen, dan hoeven wij ze daar niet mee lastig te vallen als ze bij ons vakantie komen vieren). Wij wachten nu al sinds 20 februari op ons geld en het bedrag is nu opgelopen tot een ruime 700,-. Geld wat we nu hard nodig hebben en waar we heel hard voor hebben gewerkt.
Na een telefoontje met de helpdesk bleek dat die weinig kunnen doen. Het enige wat ze kunnen doen is onze smeekbedes (want dat zijn het inmiddels) doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Een afdeling die zich verstopt en weigert ons te helpen. Wij zijn nu 20 emails en telefoontjes verder maar Booking.com zwijgt in alle talen. Wij zijn inmiddels radeloos. Wie heeft de gouden tip? Wij willen na de crisis weer volop aan de bak.
Wij hebben eind februari 2020 onze nieuw vakantiehuisje aan huis geopend in Zandvoort. Dus vol aan de slag geweest om het prachtige huisje (al zeggen wij het zelf) te vullen met gasten. Ons aangesloten bij Booking.com. De reserveringen stroomden binnen. FANTASTISCH. Geweldig platform dachten wij nog. Echter wij ontvingen maar geen activeringscode van Booking, om heel terecht jouw lokatie te verifieren. Bleek dat we bij aanmelding geen huisnummer hadden ingevuld, werd overigens bij aanmelding ook nergens aangegeven. Maargoed, dus de helpdesk benaderd en zij vroegen ons om, heel terecht, een poststuk aan te leveren met het volledige huisadres. Zo gezegd, zo gedaan. Dit speelt sinds 20 februari jl. Nog altijd GEEN post gekregen van Booking met activeringscode. Terwijl het adres echt wel goed staat vermeld op de Booking site. Ook zouden wij contact hebben met een accountmanager van Booking, ook daar wachten wij al op sinds 20 februari. Echter de eerste gasten (was gelukkig nog voor de Coronacrisis) waren al geweest en intussen prachtige reviews mogen ontvangen. Zo leuk. Nu staan wij sinds 20 februari geblokkeerd wat betekent dat er geen boekingen meer binnenkwamen (was ook nog voor de crisis) en uitbetalingen werden niet meer gedaan (wij laten onze gasten via Booking.com betalen, dan hoeven wij ze daar niet mee lastig te vallen als ze bij ons vakantie komen vieren). Wij wachten nu al sinds 20 februari op ons geld en het bedrag is nu opgelopen tot een ruime 700,-. Geld wat we nu hard nodig hebben en waar we heel hard voor hebben gewerkt.
Na een telefoontje met de helpdesk bleek dat die weinig kunnen doen. Het enige wat ze kunnen doen is onze smeekbedes (want dat zijn het inmiddels) doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Een afdeling die zich verstopt en weigert ons te helpen. Wij zijn nu 20 emails en telefoontjes verder maar Booking.com zwijgt in alle talen. Wij zijn inmiddels radeloos. Wie heeft de gouden tip? Wij willen na de crisis weer volop aan de bak.