Boekenweekgeschenk
Geplaatst: 26 mar 2020 15:35
Ik bestelde bij Bol.com enkele boeken voor het boekenweek geschenk van Annejet van der Zijl. Echter de boeken ,kwamen wel maar het boekenweek boek zat er NIET bij terwijl ik expliciet dit boek Leon en Juliette wilde hebben want ik heb alles van haar en ik ben een groot fan.
Ik lees veel en bestel meestal bij Bol.com en dit is altijd keurig geleverd.
Na verschillende keren gevraagd te hebben waar het boek bleef,waarin bij toegezegd werd dat het onderweg zou zijn;,of dat ze het na zouden sturen. kreeg ik het pas net binnen terwijl ik 7 maart de bestelling al had gedaan.
Per mail en per Chat is me meerdere malen te kennen gegeven dat het onderweg was.!!!!!!
Dit kan gebeuren en de aanhouder wint,maar waar ik me werkelijk aan stoorde was de brief erbij zat.
* Hallo*
Bedankt dat je hebt laten weten dat je je boekenweekgeschenk niet hebt ontvangen. Het was misschien een beetje rebels van ons maar we zijn meteen voor je aan de slag gegaan om het goed te maken.
En dan volgt een beschrijving van het boek.
Wat moet ik met zo'n regel?
Wat rebels? Ik kan dit met geen mogelijkheid *rebels* noemen ??
En waarom *om het goed te maken*???
Ik ben nooit onbeschoft of onbeleefd geweest,zelfs niet toen een medewerkster van de Chat mij niet liet uitpraten en de Chat verbrak.
Ook heb ik me neergelegd bij het feit dat een 2dehands boek geleverd door *Drie Jaar Verder* van 28,50 Euro niet terug gestuurd kon worden. Ik had het besteld op titel van het boek,zonder foto. *Moord in de Spijkerstraat* en dacht dat het over de moord ging over een prostituee in de Spijkerstraat in Arnhem van jaren geleden;,het was echter een dun onbeduidend fictief verhaal in het Vlaams geschreven wat ik niet kon lezen. Maar okay, ik vond mijzelf ook *een beetje* dom om alleen af te gaan op een titel dus nam mijn verlies.
Bol.com wilde me daarvoor 5 Euro vergoeden, deed daar verder niet moeilijk over en nam mijn verlies,maar ook dat heb ik niet gekregen.
Heeft een van U allen ook zoiets wonderlijks meegemaakt,ik hoor graag Uw verhaal.
Ik lees veel en bestel meestal bij Bol.com en dit is altijd keurig geleverd.
Na verschillende keren gevraagd te hebben waar het boek bleef,waarin bij toegezegd werd dat het onderweg zou zijn;,of dat ze het na zouden sturen. kreeg ik het pas net binnen terwijl ik 7 maart de bestelling al had gedaan.
Per mail en per Chat is me meerdere malen te kennen gegeven dat het onderweg was.!!!!!!
Dit kan gebeuren en de aanhouder wint,maar waar ik me werkelijk aan stoorde was de brief erbij zat.
* Hallo*
Bedankt dat je hebt laten weten dat je je boekenweekgeschenk niet hebt ontvangen. Het was misschien een beetje rebels van ons maar we zijn meteen voor je aan de slag gegaan om het goed te maken.
En dan volgt een beschrijving van het boek.
Wat moet ik met zo'n regel?
Wat rebels? Ik kan dit met geen mogelijkheid *rebels* noemen ??
En waarom *om het goed te maken*???
Ik ben nooit onbeschoft of onbeleefd geweest,zelfs niet toen een medewerkster van de Chat mij niet liet uitpraten en de Chat verbrak.
Ook heb ik me neergelegd bij het feit dat een 2dehands boek geleverd door *Drie Jaar Verder* van 28,50 Euro niet terug gestuurd kon worden. Ik had het besteld op titel van het boek,zonder foto. *Moord in de Spijkerstraat* en dacht dat het over de moord ging over een prostituee in de Spijkerstraat in Arnhem van jaren geleden;,het was echter een dun onbeduidend fictief verhaal in het Vlaams geschreven wat ik niet kon lezen. Maar okay, ik vond mijzelf ook *een beetje* dom om alleen af te gaan op een titel dus nam mijn verlies.
Bol.com wilde me daarvoor 5 Euro vergoeden, deed daar verder niet moeilijk over en nam mijn verlies,maar ook dat heb ik niet gekregen.
Heeft een van U allen ook zoiets wonderlijks meegemaakt,ik hoor graag Uw verhaal.