Vraagtekens over zorgverzekering Besured
Geplaatst: 27 mar 2020 15:52
Goedendag, Ik zit met behoorlijk wat vraagtekens over de zorgverzekering Besured.
Ik ben daar 2 jaar verzekerd geweest en de service is ronduit slecht te noemen. Ik heb voor alle zorgkosten zelf op kunnen draaien, ook al zouden ze wel in mijn pakket moeten zitten.
Telkens als ik contact zocht met het service team kreeg ik de meest bizarre redenen waarom ik zelf weer voor de kosten kon opdraaien.
Nu ben ik verzekerd bij een andere verzekering sinds januari 2020 en daar ben ik ontzettend tevreden mee, maar vandaag (27-03) kreeg ik weer een mail van Besured of ik nog even €123,- kon overmaken naar deze verzekeraar omdat het een consult betreft van november 2019, een consult die vanuit de huisarts is doorgestuurd. Volgens mij hoor je niet financieel op te hoeven draaien voor een consult die vanuit de huisarts is geregeld, kan iemand mij wellicht vertellen of dat klopt?
Ik ben daar 2 jaar verzekerd geweest en de service is ronduit slecht te noemen. Ik heb voor alle zorgkosten zelf op kunnen draaien, ook al zouden ze wel in mijn pakket moeten zitten.
Telkens als ik contact zocht met het service team kreeg ik de meest bizarre redenen waarom ik zelf weer voor de kosten kon opdraaien.
Nu ben ik verzekerd bij een andere verzekering sinds januari 2020 en daar ben ik ontzettend tevreden mee, maar vandaag (27-03) kreeg ik weer een mail van Besured of ik nog even €123,- kon overmaken naar deze verzekeraar omdat het een consult betreft van november 2019, een consult die vanuit de huisarts is doorgestuurd. Volgens mij hoor je niet financieel op te hoeven draaien voor een consult die vanuit de huisarts is geregeld, kan iemand mij wellicht vertellen of dat klopt?