KPN houdt zich niet aan afgesproken contractbedrag
Geplaatst: 03 apr 2020 12:36
Onlangs overgestapt van Telfort naar KPN internet, mooie aanbieding. Althans dacht ik.
Hussel internet 200 Mbit/s, gratis wifi-modem en 6 maanden 50% korting, 5 euro entertainment korting, 2 extra's, KPN veilig (gratis) en Spotify premium. Dus in totaal de eerste 6 maanden een bedrag van 28,99 p/m.
Ik heb Telfort mobiel om in aanmerking te komen voor de korting.
Krijg ik mijn eerste rekening vandaag, 36,09 euro.
Net de klantenservice gebeld en waar het daar eigenlijk op neer komt dat ze niets voor me kunnen doen en dat dat de kosten voor de komende zes maanden zijn ondanks order bevestiging waar ik mee akkoord gegaan ben.
Daar sta je dan, als consument, getekend voor 28,99 p/m en 36,09 word door je strot geduwd.
Je blijft verbaasd achter.
Hussel internet 200 Mbit/s, gratis wifi-modem en 6 maanden 50% korting, 5 euro entertainment korting, 2 extra's, KPN veilig (gratis) en Spotify premium. Dus in totaal de eerste 6 maanden een bedrag van 28,99 p/m.
Ik heb Telfort mobiel om in aanmerking te komen voor de korting.
Krijg ik mijn eerste rekening vandaag, 36,09 euro.
Net de klantenservice gebeld en waar het daar eigenlijk op neer komt dat ze niets voor me kunnen doen en dat dat de kosten voor de komende zes maanden zijn ondanks order bevestiging waar ik mee akkoord gegaan ben.
Daar sta je dan, als consument, getekend voor 28,99 p/m en 36,09 word door je strot geduwd.
Je blijft verbaasd achter.