TomTom cashbackactie via de ANWB
Geplaatst: 04 apr 2020 13:00
‘ Ruil bij de aanschaf van een TomTom GO Essential 5" bij ANWB een oud navigatiesysteem in en ontvang €50,- cashback’.
Alles gedaan zoals vermeld bij onderstaande eisen.
In mijn TomTom account staat nog steeds dat gegevens ontbreken.
Na herhaalde e-mails met alle gegevens en foto’s blijven de door mij opgestuurde nummers (zie punt 4.7) blijkbaar onvindbaar. Ik kan natuurlijk ook niets opnieuw opsturen, want de originele nummers heb ik via de post verstuurd.
Mijn vraag om opheldering ligt nu, na dreigen met RADAR’ bij het management.
Zijn er meer mensen die van deze actie gebruikt hebben gemaakt? Ik ben heel benieuwd naar de ervaring. Is mijn ervaring uniek of probeert TomTom stelselmatig om de terugbetaling te blokkeren?
(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080:)
Deelnemers moeten aan onderstaande eisen voldoen om in aanmerking te komen voor de Promotie:
4.1 De Deelnemer moet een TomTom Promotioneel Product kopen bij een van de Geautoriseerde Deelnemende Verkooppunten (ANWB).
4.2 De Promotie is geldig op aankopen binnen Nederland tussen 1 maart en 29 maart 2020 door een Deelnemer ("Aankoopperiode").
4.3 De Deelnemer dient binnen 7 dagen na aankoop zich te registreren. Bij aankoop op 29 maart 2020 is de laatste mogelijkheid om te registreren dan ook 5 april 2020 en geldt als "laatste Registratiedatum".
4.4 In geval van inconsistenties heeft de Deelnemer de mogelijkheid om correcties of wijzigingen aan te brengen tot 15 april 2020.
4.5 De Deelnemer is verplicht om een oud navigatiesysteem in te leveren en tijdens de registratie is de Deelnemer verplicht de merknaam op te geven van het ingeleverde product.
4.6 De Deelnemer dient een foto of scan van het aangeschafte product in te sturen via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie
4.7 De Deelnemer dient het EAN-nummer (nummer onder streepjescode beginnend met 06) en serienummer (nummer onder andere streepjescode beginnend met S/N) dat te vinden is op onderkant verpakking uit te knippen. Van het uitgeknipte deel dient een foto gemaakt te worden en ingediend te worden via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie. Vervolgens dient het uitgeknipte deel in envelop op te sturen naar onderstaand adres:
TomTom Sales
Tav Inruilactie ANWB
Oosterdoksstraat 114
1011DK Amsterdam
4.8 Het geldbedrag wordt uiterlijk op 15 mei 2020 overgemaakt naar de Deelnemersrekening via een bankoverschrijving.
(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080)
Alles gedaan zoals vermeld bij onderstaande eisen.
In mijn TomTom account staat nog steeds dat gegevens ontbreken.
Na herhaalde e-mails met alle gegevens en foto’s blijven de door mij opgestuurde nummers (zie punt 4.7) blijkbaar onvindbaar. Ik kan natuurlijk ook niets opnieuw opsturen, want de originele nummers heb ik via de post verstuurd.
Mijn vraag om opheldering ligt nu, na dreigen met RADAR’ bij het management.
Zijn er meer mensen die van deze actie gebruikt hebben gemaakt? Ik ben heel benieuwd naar de ervaring. Is mijn ervaring uniek of probeert TomTom stelselmatig om de terugbetaling te blokkeren?
(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080:)
Deelnemers moeten aan onderstaande eisen voldoen om in aanmerking te komen voor de Promotie:
4.1 De Deelnemer moet een TomTom Promotioneel Product kopen bij een van de Geautoriseerde Deelnemende Verkooppunten (ANWB).
4.2 De Promotie is geldig op aankopen binnen Nederland tussen 1 maart en 29 maart 2020 door een Deelnemer ("Aankoopperiode").
4.3 De Deelnemer dient binnen 7 dagen na aankoop zich te registreren. Bij aankoop op 29 maart 2020 is de laatste mogelijkheid om te registreren dan ook 5 april 2020 en geldt als "laatste Registratiedatum".
4.4 In geval van inconsistenties heeft de Deelnemer de mogelijkheid om correcties of wijzigingen aan te brengen tot 15 april 2020.
4.5 De Deelnemer is verplicht om een oud navigatiesysteem in te leveren en tijdens de registratie is de Deelnemer verplicht de merknaam op te geven van het ingeleverde product.
4.6 De Deelnemer dient een foto of scan van het aangeschafte product in te sturen via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie
4.7 De Deelnemer dient het EAN-nummer (nummer onder streepjescode beginnend met 06) en serienummer (nummer onder andere streepjescode beginnend met S/N) dat te vinden is op onderkant verpakking uit te knippen. Van het uitgeknipte deel dient een foto gemaakt te worden en ingediend te worden via het online registratieformulier op tomtom.com/inruilactie. Vervolgens dient het uitgeknipte deel in envelop op te sturen naar onderstaand adres:
TomTom Sales
Tav Inruilactie ANWB
Oosterdoksstraat 114
1011DK Amsterdam
4.8 Het geldbedrag wordt uiterlijk op 15 mei 2020 overgemaakt naar de Deelnemersrekening via een bankoverschrijving.
(https://tomtom-go-trade-in-2020.sales-p ... n=20000080)