Tmobile thuis lange wachttijden oplossen storing
Geplaatst: 12 apr 2020 09:09
Wij hebben tmobile thuis als provider. Nu zitten wij doordat er geen signaal ons huis meer binnen komt, al 3 weken zonder tv en internet. Wij hebben al meerdere malen contact met de klantenservice van tmobile thuis gehad. Hier hebben ze aangegeven dat het signaal hersteld moet worden door de netbeheerder KPN. Deze hebben wij ook gebeld en gaven aan dat ze tot op heden nog geen opdracht hebben gekregen van tmobile thuis. Nu gebruiken wij al die tijd onze 4g data om het huiswerk van de kinderen, die op een mobieltje, deze moeten maken. In deze periode van Corona zitten wij allemaal al opgesloten in huis. Wij daarentegen zelfs zonder tv en internet.
tmobile blijft aangeven dat wij maar geduld moeten hebben. Zeker na alle beloftes en informatie wat ze hebben gegeven over de aantal wachtdagen. Deze gingen van 2 naar 5 naar 9 wachtdagen voordat de opdracht bij de kpn zal aankomen. De kosten lopen mega op. Vraag is wanneer krijgen wij signaal en hoe worden onze kosten die wij tot nu toe hebben gehad, betaald.
tmobile blijft aangeven dat wij maar geduld moeten hebben. Zeker na alle beloftes en informatie wat ze hebben gegeven over de aantal wachtdagen. Deze gingen van 2 naar 5 naar 9 wachtdagen voordat de opdracht bij de kpn zal aankomen. De kosten lopen mega op. Vraag is wanneer krijgen wij signaal en hoe worden onze kosten die wij tot nu toe hebben gehad, betaald.