Gate 1 ervaringen
Geplaatst: 19 apr 2020 09:59
Via gate1 tickets geboekt naar Chicago, net wat goedkoper dan rechtstreeks bij United. Vervolgens bij United upgrade voor zitplaatsen gedaan ( 600€ ).
IVM Corona gaat de initiële vlucht niet door en is gewijzigd door een vlucht met overstap. Gate1 is alleen via mail te benaderen en een reactie laat na 3 wkn nog steeds op zich wachten.
Afgelopen dinsdag met United gebeld, heel klantvriendelijk en behulpzaam. Met mijn beste Engels e.e.a. uitgelegd en gaven mij te kennen dat vluchten geboekt bij een derde partij door hen niet terugbetaald kan worden. Wel de bij hun geboekte upgrades. Na 5 dgn het geld al op de rekening terug. Dus bij goede wil kan het makkelijk.
Daarom mag ik concluderen dat Gate1 probeert de boel te vertragen en geld niet uit te betalen.
Door de crisis in gedachte al enig verlies genomen maar bij een bedrijf wat willens en wetens de boel wil flessen ga ik door tot het geld op mijn rekening staat.
De les hiervan is altijd rechtstreeks bij een maatschappij boeken en nooit meer via een derde partij
IVM Corona gaat de initiële vlucht niet door en is gewijzigd door een vlucht met overstap. Gate1 is alleen via mail te benaderen en een reactie laat na 3 wkn nog steeds op zich wachten.
Afgelopen dinsdag met United gebeld, heel klantvriendelijk en behulpzaam. Met mijn beste Engels e.e.a. uitgelegd en gaven mij te kennen dat vluchten geboekt bij een derde partij door hen niet terugbetaald kan worden. Wel de bij hun geboekte upgrades. Na 5 dgn het geld al op de rekening terug. Dus bij goede wil kan het makkelijk.
Daarom mag ik concluderen dat Gate1 probeert de boel te vertragen en geld niet uit te betalen.
Door de crisis in gedachte al enig verlies genomen maar bij een bedrijf wat willens en wetens de boel wil flessen ga ik door tot het geld op mijn rekening staat.
De les hiervan is altijd rechtstreeks bij een maatschappij boeken en nooit meer via een derde partij