eind mei j.l.hebben wij gebeld met de klantenservice van Nuon i.v.m.aanvraag voor aansluiting op het zogeheten dubbeltarief.(dag/nacht).Na 12 min a 0,10 € cent afgesproken dat er een service-monteur langs komt.==14 dagen niets gehoord===10 juni maar e-mail
gestuurd===na een week reactie van Nuon klantenservice afkomstig van Hendrik Jan van Roest (dir.Nuon ccc):"u krijgt zo snel mogelijk bericht..." en..."" excuses voor het ongemak..."
Dat kan gebeuren dachten wij,dus afwachten nog even,want per slot van rekening kwam het bericht van de directeur zelf,dus dat zit wel goed.
Kort samengevat:wij hebben van dezelfde man (= directeur)al drie e-mailen gehad sinds 10 juni en nog altijd geen aansluiting op het eind mei gevraagde dubbeltarief.
Straks zingen we kerstliedjes en is Dirk Jan van Roest met vacantie en hebben we nog altijd geen dubbeltarief.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanvraag dubbeltarief Nuon
Re: Aanvraag dubbeltarief Nuon
Maak je borst dan maar nat!
Wij hadden in 2000 met wat moeite een dubbeltariefmeter door Nuon ingebouwd gekregen en in 2003 was dit nog steeds niet doorgedrongen tot de facturering met foutieve jaarrekeningen tot gevolg.
Denk dat we, ten opzichte van het bedrag wat we jaarlijks besparen, een veelvoud aan ergernis en telefoonkosten voor onze kiezen hebben gekregen.
Wij hadden in 2000 met wat moeite een dubbeltariefmeter door Nuon ingebouwd gekregen en in 2003 was dit nog steeds niet doorgedrongen tot de facturering met foutieve jaarrekeningen tot gevolg.
Denk dat we, ten opzichte van het bedrag wat we jaarlijks besparen, een veelvoud aan ergernis en telefoonkosten voor onze kiezen hebben gekregen.