Slechte service bij huren van vakantiewoning
Geplaatst: 24 apr 2020 02:36
Beste allemaal,
Sinds oktober 2019 huren mijn partner en ik vakantiewoning voor een langere periode.
Wij hadden gehoopt hier begin 2020 weg te kunnen maar helaas is onze situatie zo dat dit nog niet mogelijk is.
Wij zijn een samengesteld gezin met 4 kinderen als wij compleet zijn.
Wij huren nu een woning op een vakantiepark welke eigenlijk van een particulier is. Dus onze vraagstukken lopen via het park maar dient de eigenaar op te lossen.
Vrij in het begin dat wij hier zaten, maakten wij al melding van o.a. een magnetron die niet goed werkte en een bank die kapot ging.
(De bekleding was dusdanig versleten dat hier scheuren in kwamen.)
Uiteindelijk begin januari kregen wij een nieuwe bank. De eigenaar wist ons te vertellen dat hij al in 12 jaar niet in de woning was geweest en dat deze bank bij zijn schoonmoeder van zolder kwam.
Het is qua uiterlijk al een draak van een bank maar hoe hij zit was absoluut iets wat je niet verwacht in een vakantie woning.
Na zelfs dusdanige rugklachten ervan te hebben gekregen maakte wij melding dat de bank te wensen over liet en helaas de andere bank ook begon te scheuren.(we hadden een 2 en 2,5 zits.)
Dit loopt nu al sinds februari/ begin maart en nog is er geen oplossing.
Inmiddels bivakkeren wij het grootste gedeelte van de tijd op bed. Aangezien dit wat beter aanvoelt voor onze ruggen.
En nu mogen wij ook nog eens bijna 200 euro per maand meer gaan betalen aangezien het zogeheten hoogseizoen eraan komt.
Wij hebben meerdere klachten/vraagstukken naar het park gestuurd, meerdere keren gevraagd over de status maar krijgen nauwelijks gehoor.
Wij zitten al in de benarde positie dat wij geen kant op kunnen en dan moet de situatie ook nog eens zo zijn.
Wat kunnen wij hier nu precies mee doen? Het liefst verliet ik de woning direct maar wij kunnen nergens anders heen.
Sinds oktober 2019 huren mijn partner en ik vakantiewoning voor een langere periode.
Wij hadden gehoopt hier begin 2020 weg te kunnen maar helaas is onze situatie zo dat dit nog niet mogelijk is.
Wij zijn een samengesteld gezin met 4 kinderen als wij compleet zijn.
Wij huren nu een woning op een vakantiepark welke eigenlijk van een particulier is. Dus onze vraagstukken lopen via het park maar dient de eigenaar op te lossen.
Vrij in het begin dat wij hier zaten, maakten wij al melding van o.a. een magnetron die niet goed werkte en een bank die kapot ging.
(De bekleding was dusdanig versleten dat hier scheuren in kwamen.)
Uiteindelijk begin januari kregen wij een nieuwe bank. De eigenaar wist ons te vertellen dat hij al in 12 jaar niet in de woning was geweest en dat deze bank bij zijn schoonmoeder van zolder kwam.
Het is qua uiterlijk al een draak van een bank maar hoe hij zit was absoluut iets wat je niet verwacht in een vakantie woning.
Na zelfs dusdanige rugklachten ervan te hebben gekregen maakte wij melding dat de bank te wensen over liet en helaas de andere bank ook begon te scheuren.(we hadden een 2 en 2,5 zits.)
Dit loopt nu al sinds februari/ begin maart en nog is er geen oplossing.
Inmiddels bivakkeren wij het grootste gedeelte van de tijd op bed. Aangezien dit wat beter aanvoelt voor onze ruggen.
En nu mogen wij ook nog eens bijna 200 euro per maand meer gaan betalen aangezien het zogeheten hoogseizoen eraan komt.
Wij hebben meerdere klachten/vraagstukken naar het park gestuurd, meerdere keren gevraagd over de status maar krijgen nauwelijks gehoor.
Wij zitten al in de benarde positie dat wij geen kant op kunnen en dan moet de situatie ook nog eens zo zijn.
Wat kunnen wij hier nu precies mee doen? Het liefst verliet ik de woning direct maar wij kunnen nergens anders heen.