Belvilla en het beruchte voucher
Geplaatst: 27 apr 2020 08:33
Wij zouden 25 april 2020 op vakantie gaan naar de Dordogne in Frankrijk. Frankrijk zit, zoals iedereen weet, op slot door het Coronavirus.
We hadden een huisje geboekt bij Belvilla en de reissom volledig betaald ad € 610,84. Op de website van Belvilla staat dat de vakantie automatisch door hen 3 dagen voor vertrek wordt geannuleerd en dan zouden we een voucher krijgen per email. Tot nu toe hebben wij en vele andere klanten geen voucher gekregen. Het internet staat vol met klachten over dit bedrijf en de voucher die niet wordt ontvangen. Dit bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, na een uur wachten wordt de lijn verbroken. Op een email krijg je van Belvilla een standaard antwoord dat je moet wachten. Wij denken dat Belvilla hoopt dat klanten de reis annuleren, dan krijgen ze namelijk géén voucher. Het is triest dat dit anno 2020 nog steeds voorkomt. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
We hadden een huisje geboekt bij Belvilla en de reissom volledig betaald ad € 610,84. Op de website van Belvilla staat dat de vakantie automatisch door hen 3 dagen voor vertrek wordt geannuleerd en dan zouden we een voucher krijgen per email. Tot nu toe hebben wij en vele andere klanten geen voucher gekregen. Het internet staat vol met klachten over dit bedrijf en de voucher die niet wordt ontvangen. Dit bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, na een uur wachten wordt de lijn verbroken. Op een email krijg je van Belvilla een standaard antwoord dat je moet wachten. Wij denken dat Belvilla hoopt dat klanten de reis annuleren, dan krijgen ze namelijk géén voucher. Het is triest dat dit anno 2020 nog steeds voorkomt. Hoe kan ik dit het beste oplossen?