annuleren Booking.com
Geplaatst: 29 apr 2020 15:18
we hebben 13 februari een boeking gedaan bij Booking.com voor de datum 11 mei t/m 13 mei
Toen kwam in maart het coronavirus en zijn we meteen 19 maart gaan bellen maar dat ging de hele dag niet lukken.
Dus maar een mail verstuurd met verzoek tot annulering.
Daar krijg je geen antwoord op tot 2 april en dan zeggen ze dat het niet kosteloos geannuleerd kan worden, maar een verzoek tot kosteloos annuleren kunnen aanvragen bij de accommodatie of wijziging voor andere datum.
Daar zijn we mee akkoord gegaan, geen andere keus.
Vervolgens horen we weer niets.
Vandaag 29-4 2020 weer proberen te bellen maar dat lukt weer niet.
Dus gebeld met de accommodatie en zij vertelde dat de vakantie geannuleerd was door booking.com maar zij heeft
geen geld ontvangen
Booking.com weer een mail gestuurd vandaag maar er word nergens op gereageerd.
We hadden tijdig geannuleerd maar als zij niet reageren ben je natuurlijk te laat.
Mijn vraag: kan booking.com dit zo maar doen en in niets tegemoetkomen.
Het is natuurlijk wel heel gemakkelijk van hun om het bij de accommodatie neer te leggen, maar zelf het geld ontvangen
met vriendelijke groet
Ine Staal
Toen kwam in maart het coronavirus en zijn we meteen 19 maart gaan bellen maar dat ging de hele dag niet lukken.
Dus maar een mail verstuurd met verzoek tot annulering.
Daar krijg je geen antwoord op tot 2 april en dan zeggen ze dat het niet kosteloos geannuleerd kan worden, maar een verzoek tot kosteloos annuleren kunnen aanvragen bij de accommodatie of wijziging voor andere datum.
Daar zijn we mee akkoord gegaan, geen andere keus.
Vervolgens horen we weer niets.
Vandaag 29-4 2020 weer proberen te bellen maar dat lukt weer niet.
Dus gebeld met de accommodatie en zij vertelde dat de vakantie geannuleerd was door booking.com maar zij heeft
geen geld ontvangen
Booking.com weer een mail gestuurd vandaag maar er word nergens op gereageerd.
We hadden tijdig geannuleerd maar als zij niet reageren ben je natuurlijk te laat.
Mijn vraag: kan booking.com dit zo maar doen en in niets tegemoetkomen.
Het is natuurlijk wel heel gemakkelijk van hun om het bij de accommodatie neer te leggen, maar zelf het geld ontvangen
met vriendelijke groet
Ine Staal