3 keer hotelkamers betalen bij Hilton Hotel Heathrow Garden Inn
Geplaatst: 04 mei 2020 15:17
Het Hilton Hotel Garden Inn op London Heathrow laat haar gasten achter met een hele koude douche.
Tijdens een transfer naar de VS zijn wij ivm Covid-19 gestrand op London Heathrow. Vanwege overheidsmaatregelen was het Hilton
een van de weinige hotels die open was.
De kamers hebben we vooraf betaald met onze creditcard.
Na 3 dagen zijn we van hotel moeten veranderen omdat Hilton zogenaamd mensen niet langer dan 3 dagen tijdens Covid-19 kan plaatsen...Het restaurant en bar was dicht zodat we tijdens ons verblijf geen extra kosten hebben gemaakt. Bij het uitchecken hebben we de sleutels ingeleverd en alles was akkoord.
Eenmaal ingecheckt in het nieuwe hotel bleek dat Hilton Hotel Garden Inn Heathrow de kamers tot 3x (!!!) had belast op onze creditcard NADAT wij waren uitgechecked. We hebben direct onze bank gebeld om dit te laten terugboeken. Dit was niet mogelijk omdat Hilton een zogenaamde Pre-authorisation had geplaatst....Ondanks dat de kamers al waren betaald. Bij nazicht op de rekening bleek dit helemaal niet zo te zijn maar dat de bedragen wel degelijk van onze rekening was afgeschreven.
We hebben Hilton Hotel Garden Inn Heathrow meermaals aangeschreven, nimmer een reactie.
We hebben meermaals gebeld en kregen te horen dat er zou worden teruggebeld. Na 3 dagen nog altijd geen reactie.
Dit is naar mijn mening een zeer slechte service. Temeer omdat Hilton nu over extra liquide middelen beschikt die ze kennelijk bij haar klanten weghaalt door hun creditcards te misbruiken. Bij het meewerken aan een oplossing geven ze simpelweg niet thuis!!!!!
Dit is werkelijk te absurd voor woorden en tijdens een Covid-19 situatie schandelijk.
Tijdens een transfer naar de VS zijn wij ivm Covid-19 gestrand op London Heathrow. Vanwege overheidsmaatregelen was het Hilton
een van de weinige hotels die open was.
De kamers hebben we vooraf betaald met onze creditcard.
Na 3 dagen zijn we van hotel moeten veranderen omdat Hilton zogenaamd mensen niet langer dan 3 dagen tijdens Covid-19 kan plaatsen...Het restaurant en bar was dicht zodat we tijdens ons verblijf geen extra kosten hebben gemaakt. Bij het uitchecken hebben we de sleutels ingeleverd en alles was akkoord.
Eenmaal ingecheckt in het nieuwe hotel bleek dat Hilton Hotel Garden Inn Heathrow de kamers tot 3x (!!!) had belast op onze creditcard NADAT wij waren uitgechecked. We hebben direct onze bank gebeld om dit te laten terugboeken. Dit was niet mogelijk omdat Hilton een zogenaamde Pre-authorisation had geplaatst....Ondanks dat de kamers al waren betaald. Bij nazicht op de rekening bleek dit helemaal niet zo te zijn maar dat de bedragen wel degelijk van onze rekening was afgeschreven.
We hebben Hilton Hotel Garden Inn Heathrow meermaals aangeschreven, nimmer een reactie.
We hebben meermaals gebeld en kregen te horen dat er zou worden teruggebeld. Na 3 dagen nog altijd geen reactie.
Dit is naar mijn mening een zeer slechte service. Temeer omdat Hilton nu over extra liquide middelen beschikt die ze kennelijk bij haar klanten weghaalt door hun creditcards te misbruiken. Bij het meewerken aan een oplossing geven ze simpelweg niet thuis!!!!!
Dit is werkelijk te absurd voor woorden en tijdens een Covid-19 situatie schandelijk.