LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schip gebruiken als woning, kan dat?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Schip gebruiken als woning, kan dat?

Ongelezen bericht door moederslink »

Ga met scharrelschipper een biertje drinken zoals ik al eerder schreef. Hij weet veel.
Verder heeft u goeie links gekregen dus u kunt aan de slag.
Laat maar weten hoe het eea afloopt.


jonh&john
Berichten: 27
Lid geworden op: 04 mei 2020 21:37

Re: Schip gebruiken als woning, kan dat?

Ongelezen bericht door jonh&john »

Tja je doet het ook eigenlijk nooit goed hier, alleen andere mogen daar wel ventileren vreemd allemaal. De gelinkte forums ben ik aan het bekijken goed werk, ook ben ik al bij de K.v.K geweest en die voorzien geen moeilijkheden met mijn inschrijving ze zouden ook nog even contact opnemen met de belastingdienst en een inspecteur controleert gewoon even het een en ander. Eigenlijk wat mijn uitvoerder vertelde maar hij zei ga voor de zekerheid nog even langs de K.v.K. Doe anders een PB met je e-mail adres dan houden we elkaar op de hoogte hier zie ik het niet meer zo zitten.

John,

666jack666
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mei 2020 17:37

Re: Schip gebruiken als woning, kan dat?

Ongelezen bericht door 666jack666 »

jonh&john schreef:
07 mei 2020 14:16
Tja je doet het ook eigenlijk nooit goed hier, alleen andere mogen daar wel ventileren vreemd allemaal. De gelinkte forums ben ik aan het bekijken goed werk, ook ben ik al bij de K.v.K geweest en die voorzien geen moeilijkheden met mijn inschrijving ze zouden ook nog even contact opnemen met de belastingdienst en een inspecteur controleert gewoon even het een en ander. Eigenlijk wat mijn uitvoerder vertelde maar hij zei ga voor de zekerheid nog even langs de K.v.K. Doe anders een PB met je e-mail adres dan houden we elkaar op de hoogte hier zie ik het niet meer zo zitten.

John,
is verzonden

gosewijn
Berichten: 2893
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Schip gebruiken als woning, kan dat?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Het schip is nog niet in de vaart en het is al zinkende. :?

jonh&john
Berichten: 27
Lid geworden op: 04 mei 2020 21:37

Re: Schip gebruiken als woning, kan dat?

Ongelezen bericht door jonh&john »

NeoDutchio schreef:
07 mei 2020 16:04
Tijdens Corona in een week met maar 3 werkdagen zonder afspraak binnen stappen, meteen geholpen worden en ook nog door de juiste personen. Wat een geluk hebben sommigen toch.

Weet u nu al hoe u geld gaat verdienen met deze nieuwe werkplek?
Ja.

Gesloten