Online vliegticketaanbieders geven niet thuis bij vraag naar vouchers, wat nu?
Geplaatst: 05 mei 2020 20:33
van wat ik op de verschillende review sites kan zien(en uit eigen ervaring) lijkt er een probleem te zijn met het verkrijgen van vouchers voor vluchten geboekt via organisaties als vliegtickets.nl, cheaptickets.nl, edreams etc.
Het lijkt erop dat de sites op ons geld zitten.
In ons geval kan AirFrance onze reservering voor 4 tickets naar la Réunion niet eens terugvinden. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Volgens AirFrance hebben we recht op vouchers, want de vluchten werden geannuleerd (4/4- 18/4) door AirFrance.
Zij zeggen dat vouchers aan edreams gestuurd zouden moeten worden.
Edreams zegt ten eerste steeds wat anders ( we hebben ontdekt dat de Franse helpdesk relatief makkelijk te bereiken is).
En ten tweede blijven ze volhouden dat wij bij AirFrance moeten vragen. Vandaag was het antwoord dat AirFrance de procedure veranderd had. ( maar wij vragen al
Sinds eind maart).
Dus wie heeft ons geld nu?
Het lijkt erop dat de sites op ons geld zitten.
In ons geval kan AirFrance onze reservering voor 4 tickets naar la Réunion niet eens terugvinden. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Volgens AirFrance hebben we recht op vouchers, want de vluchten werden geannuleerd (4/4- 18/4) door AirFrance.
Zij zeggen dat vouchers aan edreams gestuurd zouden moeten worden.
Edreams zegt ten eerste steeds wat anders ( we hebben ontdekt dat de Franse helpdesk relatief makkelijk te bereiken is).
En ten tweede blijven ze volhouden dat wij bij AirFrance moeten vragen. Vandaag was het antwoord dat AirFrance de procedure veranderd had. ( maar wij vragen al
Sinds eind maart).
Dus wie heeft ons geld nu?