Pagina 1 van 1

Het drama wat vliegwinkel.nl heet

Geplaatst: 07 mei 2020 00:23
door kika67
Gisteren zouden wij vertrekken naar Napels. Terugvlucht 10 mei. Carrier: Easyjet. Wij kochten de vliegtickets (vlucht plus bagage) bij Vliegwinkel.nl

De reissom bedroeg 697 euro voor 4 personen.

De vluchten zijn geannuleerd. Vliegwinkel.nl heeft het bericht van easyjet doorgestuurd zonder enige informatie.
Restitutie of vouchers moet volgens easyjet door vliegwinkel.nl worden geregeld.
Ik probeer al weken in contact te komen.. Zij reageren nergens op.
Het excuus van "druk" is onzin. Andere miljoenen bedrijven slagen er ook in om klantgericht te werken.

Uiteindelijk heeft easyjet een voucher aangeboden. Deze is echter 100 euro lager dan de kosten van de tickets plus extra bagage. Ik ben nu dus 100 euro plus 40 euro administratiekosten kwijt door deze ellende.

Mag dit zomaar? Het niet volledig schadeloos stellen?

Re: Het drama wat vliegwinkel.nl heet

Geplaatst: 07 mei 2020 00:28
door Theotrucker
Vliegwinkel.nl is toch Spaans? Dus natuurlijk niet aangesloten bij de SGR en ANVR.
Ik ken de Spaanse regels niet.
Ze zullen wel goedkoper zijn geweest dan een Nederlands reisbureau.

Re: Het drama wat vliegwinkel.nl heet

Geplaatst: 08 mei 2020 13:45
door WZZ
Vliegwinkel.nl: dan weet je het wel. Geld van de overheid krijgen en geld bij de klant halen.

Re: Het drama wat vliegwinkel.nl heet

Geplaatst: 08 mei 2020 15:49
door Theotrucker
Spaanse overheid bedoel je?